طلایی‌پوشان گل‌محمدی را خلع سلاح کردند! + عکس

سرمربی سپاهان برای پیروزی در الکلاسیکو، وینگرهای پرسپولیس را مهار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان مورایس موفق شدند در یک جدال پرتنش با تک‌گل محمد کریمی در وقت‌های اضافه، نیمه دوم حریف خود را از پیش رو بردارند.

پیروزی مورایس در ورزشگاه آزادی در شرایطی رقم خورد که طلایی‌پوشان اصفهان در دو جدال قبلی خود با پرسپولیس یک تساوی بدون گل و یک شکست چهار بر دو را کسب کرده بودند، به همین دلیل پیروزی در این تقابل برای نماینده اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بود.

اگرچه می‌توان گفت یکی از عوامل پیروزی سپاهان در این رقابت مهم، ثبات در ترکیب اولیه بود اما نباید فراموش کرد که کادر فنی طلایی‌پوشان به خوبی نفرات تأثیرگذار پرسپولیس را آنالیز کرده و نمونه بارز آن مهار «محمد عمری» وینگر جوان و تأثیرگذار سرخ‌ها به شمار می‌رفت که در چند بازی گذشته برای تیم خود عملکرد بسیار مطلوبی را از خود به جا گذاشته بود، این بازیکن اصلی‌ترین عامل پیروزی شاگردان گل‌محمدی روبه‌روی تراکتور در لیگ برتر و سپاهان در جام حذفی محسوب می‌شد.

بنابراین چنین به نظر می‌رسد که سرمربی باتجربه سپاهان به خوبی تیم گل‌محمدی را با استفاده از میلاد زکی‌پور و امید نورافکن خلع سلاح کرده و همین موضوع یکی از دلایل پیروزی سپاهان بود تا هم‌اکنون اصفهانی‌ها یکه‌تاز صدر جدول رقابت‌ها باشند.

طلایی پوشان گل‌محمدی را خلع سلاح کردند!+عکس

کد خبر 647022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.