خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

شهردار اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست خبری پایان سال علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان امروز _ شنبه بیستم اسفند_ با حضور ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه در خانه مشروطیت برگزار شد؛ در این نشست، خبرنگاران به تشریح سوالات خود در حوزه‌های مختلف درآمدی، پروژه‌های عمرانی، چهارباغ، بافت تاریخی، انتصابات، کودکان کار، حمل‌ونقل، مسائل زیست محیطی و معلولان پرداختند.

شهردار اصفهان نیز به پاسخگویی به سوالات مطرح شده پرداخت که مهمترین سوالات در این جلسه به شرح زیر است:

روزنامه نصف جهان: برای تداوم فعالیت مرکز حمایت از کودکان کار با همکاری سایر دستگاه‌ها چه برنامه‌ای دارید؟

روزنامه کیهان: بخشی از فضای سبز محدوده باغ رضوان به مکانی برای دفن اموات تبدیل شده است؛ شهرداری برای جلوگیری از این اقدام و مقابله با پدیده قبور لاکچری چه کرده است؟

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

روزنامه جمهوری اسلامی: با توجه به شعار «اصفهان من، شهر زندگی» در زمینه مدیریت ناهنجاری‌ها از جمله عرضه قلیان در پارک‌ها چه برنامه‌ای دارید؟

رسانه کار و کارگر: هنگام قبول مسئولیت شهرداری، چه پروژه‌ای در ذهن شما نقش بسته شد که دوست داشتید اجرا کنید و چه مانعی سر راه خود می‌بینید؟ مهم‌ترین ایده شما در دوره مدیریت‌تان بر مسند شهرداری اصفهان چیست؟ و چه نمره‌ای به خود در رابطه با مدیریت شهری می‌دهید؟

پایگاه خبری گردشگران: با توجه به دیدار شهرداری با مجموعه اکو طی سال‌جاری چه اقداماتی از سوی شهرداری در حوزه گردشگری انجام شده است؟ در مورد ساماندهی ارگ جهان‌نما نیز توضیح دهید.

روزنامه یاقوت: سال گذشته در ایام نوروز شاهد اعوجاج فرهنگی بودیم طوری که یکی از اعضای از شورای اسلامی شهر از خانواده شهدا عذرخواهی کرد. آیا تغییری در برنامه‌های فرهنگی داریم؟

روزنامه اطلاعات: شهرداری در خصوص کاهش آلاینده‌ها و رفع آلودگی هوای اصفهان چه کرده است؟

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

دنیای اقتصاد: گذر چهارباغ در اسناد بالادستی به عنوان چه معبری تعریف شده است؟ پیاده راه یا خیابان؟

اصفهان امروز: تصمیمات گرفته شده در چهارباغ توسط چه گروهی و افراد انجام گرفت در بحث چهارباغ ظاهراً در شورای ترافیک استان تصمیم گرفته می‌شود که شهرداری فقط یک نماینده دارد؟ در بحث خواهرخواندگی شهرداری از گذشته ضعف داشته و کند عمل کرده در این راستا شهرداری در این دوره چه اقداماتی در حوزه بین‌المللی داشته است؟

رویداد امروز: آیا جلوی تخریب خانه‌های تاریخی اصفهان ولو با حکم دیوان عدالت اداری را خواهید گرفت؟ در مورد تعطیلی «هاب» اصفهان که در طبقه پنج و شش ارگ‌جهان نما مستقر بودند هم توضیح دهید.

روزنامه کیمیای وطن: درباره راه‌اندازی شهرک‌هایی مانند شهرک طلا و موبایل چه اقداماتی انجام شده است؟

خبرگزاری رسا: پارادوکس فرهنگی درباره برنامه‌ها و فضاسازی شهری در سال ۱۴۰۲ چه تغییری خواهد کرد؟

پایگاه خبری عصر تحلیل: چرا در شهرک شهید کشوری خدمات شهری به طور کامل و مانند سپاهان‌شهر ارائه نمی‌شود؟ برنامه‌ای برای استفاده از بسترهای موجود در شهر برای تولید انرژی پاک دارید؟

روزنامه اتحاد ملت: شاخص عملکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این دوره چیست و چه نتایجی در این زمینه حاصل شده است؟

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

روزنامه آسیا: از لحاظ اکولوژیکی زیست بوم شهر هماهنگی نداریم. چقدر به این موضوع توجه دارید؟

تابناک: روی برخی پروژه‌ها مثل مسیرهای دوچرخه سواری توضیح دهید که چرا تصمیماتی گرفته می‌شود که هزینه آنها از جیب مردم جهت تخریب یا اصلاح آن پرداخت می‌شود؟

عصر تحلیل: چه تدبیری برای وضعیت نابسامان خیابان شمس‌آبادی انجام شده است و چرا عوارض شهر را در شهرک شهید کشوری از سوی منطقه شش دریافت می‌شود اما خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود همچنین از ظرفیت‌ها و بسترهای شهری برای تولید انرژی برق چه استفاده‌هایی شده است؟

توان نگار: شهر هوشمند زیرساخت خاص خود را می‌خواهد و شهروندان لازم است سواد رسانه‌ای خاص خود را داشته باشد، مدیریت شهری در این زمینه چه کرده است؟

هفته‌نامه سیبه: وضعیتی فرهنگی شهری ما زیبا نیست و رضایت شهروندان را به‌همراه نداشته است، در این رابطه چه برنامه‌ای دارید؟ دولتخانه صفوی امروز به یک بازار بدون سقف تبدیل شده که همه چیز در آن فروخته می‌شود در این باره تدبیری دارید؟ و سوال دیگر اینکه چرا امروز نجابت در چهارباغ از بین رفته است؟

خبرنگاران از شهردار اصفهان چه پرسیدند؟

کد خبر 646931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.