مهاجم پرسپولیس هواداران را به ورزشگاه آزادی دعوت کرد + عکس

مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار یک‌ استوری در صفحه شخصی خود از هواداران این تیم درخواست کرد برای تماشای دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان به ورزشگاه آزادی بروند و تیمشان را حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان حساس‌ترین جدال هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد و هواداران نیز با ظرفیت محدود می‌توانند از نزدیک بازی را تماشا کنند.

تقابل امروز تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر تیمی برنده از زمین بیرون بیاید، مسیر زیادی را برای قهرمانی طی خواهد کرد؛ از همین‌رو هر دو تیم با تمام آنچه در توان دارند، مقابل یکدیگر ظاهر خواهند شد و به‌دنبال آن می‌توان انتظار یک بازی پرحاشیه را نیز داشت.

بازی امروز سرخ‌پوشان و طلایی‌پوشان در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگران برگزار می‌شود؛ سپاهانی‌ها ۱۰ درصد و پرسپولیسی‌ها ۹۰ درصد از ظرفیت ۳۰ درصدی که احتمالاً تعداد آن فراتر خواهد رفت را می‌توانند به تسخیر خود درآورند. به‌همین دلیل لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی پرسپولیس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار یک استوری از هواداران قرمزهای پایتخت درخواست کرد برای حمایت این تیم به ورزشگاه آزادی بروند.

پریرا نوشت:

«بیایید قرمزها» 

مهاجم پرسپولیس، هواداران را به ورزشگاه آزادی دعوت کرد+عکس

کد خبر 646868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.