ستاره تیم ملی عراق؛ غایب جدال حساس مقابل ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد شربل شمعون، بازیکن تاثیرگذار تیم ملی جوانان عراق به‌دلیل محرومیت سه‌جلسه‌ای در بازی امروز مقابل تیم ملی ایران هم نمی‌تواند آن‌ها را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و عراق امروز _شنبه بیستم اسفندماه_ از ساعت ۱۳:۳۰ در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال ۲۰۲۳ آسیا به‌مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این دیدار با صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها، جواز حضور در جام‌جهانی جوانان را به‌دست خواهد آورد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا چند ساعت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال جوانان عراق برابر ایران در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که شربل شمعون در دیدار برابر ایران هم محروم است و نمی‌تواند تیمش را برای این بازی حیاتی همراهی کند.

شربل شمعون، ستاره عراقی‌ها که در لیگ استرالیا بازی می‌کند، در دیدار نخست تیم ملی فوتبال جوانان عراق برابر اندونزی با کارت قرمزی که داور به وی نشان داد از زمین بازی اخراج شد و از این‌رو کنفدراسیون فوتبال آسیا او را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

نکته اینجا است که عراقی‌ها بر این باور بودند که سه جلسه محرومیت شمعون با احتساب دیدار برابر اندونزی خواهد بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این سه جلسه محرومیت به استثنای دیدار برابر اندونزی بوده و بر همین اساس بازیکن تیم ملی عراق در بازی امروز مقابل شاگردان عبدالصمد مرفاوی غایب است.

کد خبر 646843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.