توسعه خدمات دیجیتال در بیرمنگام برای مناطق کم‌برخوردار

توسعه شبکه دیجیتالی تمام فیبر در بیرمنگام انگلستان به یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران تبدیل شده است که این اقدام، بهبود ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌زودی صاحبان کسب‌وکار و بسیاری از مردم بیرمنگام از پوشش دیجیتالی بهتری در سراسر شهر بهره‌مند خواهند شد، ضمن این‌که طرح جدید امکان ارائه خدمات را با سرعت بالاتر و قیمت پایین‌تر فراهم می‌آورد. در واقع، قرار است مدیران شهر به ارائه یک شبکه دیجیتالی تمام‌فیبر در سراسر شهر بپردازند تا از این طریق، ارتباطات شهری و ارائه خدمات را به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار بهبود ببخشند. این اقدام بخشی از طرح هوشمندسازی بیرمنگام به‌شمار می‌رود که با هدف افزایش رفاه شهروندی و پایداری شهری توسعه خواهد یافت.

بستر آزمایشی اینترنت نسل پنجم

اعضای شورای شهر بیرمنگام در نظر دارند از طریق پیاده‌سازی طرح جدید، اطمینان حاصل کنند که تمام کسب‌وکارها به سطح بالایی از اتصال در محل فعالیت خود دسترسی دارند و به واسطه آن می‌توانند به توسعه نوآوری‌ها و ارائه هرچه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات خود بپردازند.

توسعه شبکه دیجیتالی تمام‌فیبر در بیرمنگام برای مناطق کم‌برخوردار

پیش‌بینی شده است که اداره فناوری میدلند غربی پس از پیاده‌سازی این طرح، تا سال ۲۰۲۵ به تولید دست‌کم دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون پوند برای اقتصاد محلی کمک کند زیرا میزبان ۱۸ هزار و ۳۹۴ شرکت نوپا و انکوباتورهای بی‌شماری است که می‌تواند صرف‌نظر از لندن، بیش از هر شهر دیگری در انگلستان به عنوان بستری برای آزمایش فناوری‌های اینترنت نسل پنجم عمل کند.

شبکه تمام‌فیبر بیرمنگام به عنوان مکملی برای بهبود عملکرد مراکز ارتباطی شهر فعالیت خواهد کرد و به ارائه‌دهندگان خدمات فناوری امکان بهره‌گیری از رویکردهای هوشمند را برای میزبانی سلول‌های کوچک نوری خواهد داد. این سلول‌ها پوشش شبکه‌ای بزرگ‌تری را در شهر به وجود خواهد آورد و امکان افزایش ارتباطات شهری را برای شبکه‌های سیار به‌خصوص در مناطقی که دکل‌ها امکان برآورده کردن نیازهای کاربران را ندارد، فراهم خواهد آورد.

اعضای شورای شهر بیرمنگام در همین مراحل اولیه اقدام خود توانسته‌اند به طور موفقیت‌آمیزی قراردادهایی را با کمپانی‌های مختلف شهر در راستای افزایش دسترسی تمام شهروندان به‌ویژه صاحبان کسب‌و کار، به اینترنت نسل پنجم منعقد کنند و امیدوار هستند که عملکرد این مراکز را در ارائه خدمات بهتر، بهبود خواهند بخشید.

توسعه شبکه دیجیتالی تمام‌فیبر در بیرمنگام برای مناطق کم‌برخوردار

کد خبر 646824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.