اعلام برنامه‌های تئاتر کانون برای نوروز

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای است که اجراهای تئاتر کودک و نوجوان در کانون از ششم فروردین ۱۴۰۲ آغاز شود.

به گزارش ایمنا، سعید زین‌العابدینی درباره برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان در زمینه تئاتر برای نوروز ۱۴۰۲، اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در هفته اول و دوم تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، فیلم تئاترهای کانون به صورت رایگان برای مخاطبان در سراسر کشور آنلاین اکران شود.

وی ادامه داد: قصد داریم فیلم تئاترهای شاد یا مرتبط با نوروز را برای خانواده‌ها و کودکان به صورت آنلاین اکران کنیم و اوقات مفرح و شادی را برایشان رقم بزنیم.

معاون تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره زمان آغاز اجراهای عمومی تئاترهای کودک و نوجوان سالن‌های مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۴۰۲، تأکید کرد: برنامه‌ریزی و تلاشمان بر این است که از ششم فروردین اجرای عمومی آثار در سال جدید آغاز شود و میزبان خانواده‌ها باشیم.

وی درباره برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌هایی مرتبط با ماه مبارک رمضان برای کودکان و نوجوانان در ایام نوروز ۱۴۰۲، اظهار کرد: برای ماه مبارک رمضان هم برنامه‌های متنوعی نظیر پرده‌خوانی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها خواهیم داشت که عنوان فعالیت‌ها و تاریخ برگزاری آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 646814

برچسب‌ها