بهینه‌سازی فرودگاه بوداپست با یادگیری ماشینی

یادگیری ماشینی، مدیران بوداپست را در بهبود عملکرد فرودگاه بین‌المللی فرنک لیست و تمرکز بر افزایش امنیت مسافران یاری خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران بوداپست طی چند سال گذشته تلاش کرده‌اند از طریق بهبود خدمات خود در فرودگاه بین‌المللی شهر، تجربه عبور و مرور هوایی را برای مسافران بهبود ببخشند و از این طریق، حتی به افزایش گردشگری در پایتخت کمک کنند. این افراد به‌تازگی از به‌کارگیری پلتفرم Veovo که نوعی فناوری یادگیری ماشینی برای هوشمندسازی فرودگاه‌ها به‌شمار می‌رود، خبر داده و مدعی شده‌اند از این طریق بر پیشگیری از وقوع مشکلات تردد از طریق سفرهای هوایی کمک خواهند کرد، ضمن این‌که کارآمدی تخصیص منابع را در بخش‌های چک‌-این و امنیتی بهبود خواهند بخشید.

بهینه‌سازی فرودگاه بوداپست با یادگیری ماشینی

تجزیه و تحلیل پیشگو

مدیران فرودگاه بین‌المللی فرنک لیست بوداپست پیش‌بینی کرده‌اند که در تابستان سال جاری، تعداد مسافران فرودگاه به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت که بهره‌گیری از سنسورهای دیجیتالی و یادگیری ماشینی قابلیت درک بهتر رفتارهای آن‌ها و پیش‌بینی تأثیر رویدادها بر تصمیم‌گیری‌های مسافرتی را برای مسئولان فرودگاه فراهم خواهد آورد. علاوه بر این، از فناوری‌های جدید برای ارائه اطلاعات دقیق به مسافران در مورد مدت زمان احتمالی در صف ماندن آنان، کاهش نگرانی و ترس این افراد از سفر و در نهایت، کمک به آن‌ها برای بهبود تجربه سفر خود بهره گرفته خواهد شد.

مدیران بوداپست هدف خود از اعمال اقدامات جدید و هوشمندسازی هرچه بیشتر عملیات فرودگاه را ارائه خدمات پیشرفته و در سطح جهانی را به مشتریان خود معرفی کرده و مدعی شده‌اند که هر روزه فرآیندهای سفر را بهبود خواهند بخشید تا علاوه بر افزایش رفاه مسافران، به جذب گردشگران بیشتر به پایتخت مجارستان کمک کنند.

این افراد همکاری خود را با Veovo برای تحقق اهداف جدید ضروری دانسته و ادعا کرده‌اند این پلتفرم آن‌ها را قادر خواهد کرد به داده‌های ارزشمندی در مورد رفتارها و دیدگاه‌های مسافران دست بیابند، ضمن این‌که در بهینه‌سازی عملکرد خدمه فرودگاه و بهبود تجربه سفر در تمام مراحل بسیار اثربخش خواهد بود.

بهینه‌سازی فرودگاه بوداپست با یادگیری ماشینی

کد خبر 646803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.