ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، امروز _ شنبه بیستم اسفندماه_ پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدال بین این دو تیم به نوعی قهرمان این فصل از مسابقات را مشخص می‌کند و به همین دلیل به احتمال فراوان تیم یحیی گل‌محمدی با ترکیب ۲_۴_۴ برابر حریف اصفهانی خود صف‌آرایی کند.

خط دروازه؛ کار دشوار بیرانوند در آزادی

علیرضا بیرانوند، گلر مورد اعتماد کادر فنی قرمزپوشان است و در بیشتر رقابت‌های این فصل درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و عملکرد مطلوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است. باتوجه به اهمیت دیدار هفته بیست‌وسوم بعید به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی در ترکیب اولیه تیم خود دست به چنین تغییر اساسی بزند و احمد گوهری را به جای بیرانوند راهی میدان کند، بنابراین امروز این بازیکن در چارچوب دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

مدافعان؛ هشدار آماده‌باش به فرشاد فرجی

به عقیده بیشتر کارشناسان فوتبال یکی از نقاط قوت پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌های مدعی در لیگ برتر، ثبات در خط دفاعی است که در روند امتیازگیری این تیم بسیار مؤثر بوده است اما یحیی گل‌محمدی برای رویارویی با سپاهان یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع میانی خود یعنی ولسیانی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد و به احتمال فراوان فرشاد فرجی جایگزین او در ترکیب اصلی باشد تا در الکلاسیکوی ایران شاهد زوج فرجی و پورعلی‌گنجی در قلب دفاع قرمزپوشان باشیم، همچنین به نظر می‌رسد وحید امیری و وحدت هنانوف به ترتیب در پست دفاع چپ و راست برای تیم خود بازی کنند.

هافبک‌ها؛ غافلگیر کننده مثل خط میانی قرمزها

با توجه به اینکه دست یحیی گل‌محمدی برای چینش خط هافبک باز است و این سرمربی بازیکنان تأثیرگذار و نام‌آشنایی را در اختیار دارد، در هر بازی شاهد تغییرات جزئی در این خط برای پرسپولیس هستیم اما به دلیل عملکرد موفق سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و امید عالیشاه در دیدارهای اخیر این تیم، احتمالاً امروز هم کادر فنی سرخ‌ها در چینش اولیه پرسپولیس این چهار بازیکن را در پست هافبک قرار دهد تا با استفاده از سرعت و تجربه آن‌ها در جنگ میانه میدان پیروز باشد.

مهاجم؛ مدافعان سپاهان عمری را مهار کنند

اگر کادر فنی پرسپولیس قصد داشته باشد برابر حریف اصفهانی خود با سیستم ۲_۴_۴ بازی کند به احتمال فراوان از بین مهاجمان خود عیسی آل‌کثیر را در کنار محمد عمری در خط حمله قرار دهد تا سرعت، تکنیک و هوش بالای عمری برای مهاجم قرمزپوشان موقعیت‌سازی کند، بنابراین به احتمال فراوان در الکلاسیکو شاهد زوج آل‌کثیر و عمری در خط آتشین پرسپولیس خواهیم بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحدت هنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی ترابی، محمد عمری و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 646777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد موسوی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    پس عبدی در چه بازی به میدان برود متاسفم برای ترکیب چینی گل محمدی
  • محمد حسین سورانی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    من که می گم که مهدی عبدی را دربازی بیارید
  • ماهان محمدیان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    0 0
    پرسپولیس 2-1سپاهان