دیبا فجیره ۲ _ ۲ اتحادکلباء/ کابوس دریافت گل در وقت‌های تلف‌شده برای تیم مجیدی تمامی ندارد

در هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، امشب تیم فوتبال اتحادکلباء در برابر دیبا فجیره قعرنشین به تساوی دو بر دو دست پیدا کرد و دو امتیاز حساس و مهم را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۲۰ امشب _جمعه نوزدهم اسفندماه_ تیم فوتبال اتحادکلباء در ورزشگاه خانگی دیبا فجیره، نوزدهمین بازی خود را در چارچوب رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر امارات به‌انجام رساند و موفق شد در یک‌بازی نزدیک با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود عبور کند.

نیمه‌اول این دیدار بدون ردوبدل شدن گل به پایان رسید و تنها اتفاق آن دریافت کارت‌زرد توسط احمد امیر بازیکن اتحادکلباء بود؛ اما در نیمه‌دوم فرهاد مجیدی که شدیداً به‌دنبال سه‌امتیاز این بازی بیرون از خانه بود سه تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد که نتیجه هم داد.

دقیقه ۵۸ بازی بود که سلطان عادل بازیکن تعویضی اتحادکلباء دروازه دیبا فجیره را باز کرد تا تعویض‌طلایی فرهاد مجیدی لقب بگیرد؛ این برای چندمین‌بار در فصل‌جاری است که مجیدی اینگونه تعویض‌طلایی انجام می‌دهد و نتیجه بازی را به‌سود خود می‌کند و دیگر همگان متوجه توانایی بالای وی در تعویض‌های موثر شده‌اند.

در ادامه این بازی، این دیبا فجیره بود که توانست دقیقه ۷۷ به بازی برگردد و احمد نبیل برای میزبان گلزنی کرد. این پایان کار نبود و الکساندرو کیکالدائو در ۱۰ دقیقه پایانی بازی گل دوم را برای تیم فرهاد مجیدی به‌ثمر رساند و در شرایطی که اتحادکلباء منتظر شنیدن سوت پایان بازی بود هشت‌دقیقه وقت تلف‌شده منظور شد و در دقیقه ۴+۹۰ جمال ابراهیم‌حسن گل تساوی‌بخش را برای دیبا فجیره وارد دروازه اتحادکلباء کرد تا پیروزی مهم خارج از خانه برای میهمان مقابل تیم انتهای‌جدولی به‌راحتی از دست برود.

کد خبر 646740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.