فکر می‌کنند این بردها دستاورد بازیکنان است/ پس از بازی با خیبر به کمیته انضباطی احضار شدم!

سرمربی سابق ون پارس گفت:پس از کسب پیروزی مقابل تیم خیبر خرم آباد کمیته انضباطی باشگاه بنده را به دلیل پوشیدن لباس شخصی در مسابقه احضار کرد و به جای اینکه بعد از پیروزی در زمین سخت خیبر از کادرفنی و بازیکنان قدردانی کنند و پاداش در نظر بگیرند روز بعد مسابقه چنین نامه‌ای را ارسال می‌کنند.

مجتبی توتونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کناره گیری از هدایت تیم فوتبال ون پارس اظهار کرد: پس از کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال خیبر خرم آباد کمیته انضباطی باشگاه بنده را به دلیل پوشیدن لباس شخصی در مسابقه احضار کرد و به جای اینکه بعد از پیروزی در زمین سخت خیبر از کادرفنی و بازیکنان قدردانی کنند و پاداش در نظر بگیرند روز بعد مسابقه چنین نامه‌ای را ارسال می‌کنند و می‌گویند شما متخلف هستید.

به نظر می‌رسید بازیکنان الویت بیشتری دارند

وی ادامه داد: در چند روز گذشته اتفاقاتی در خصوص بازیکنان تیم افتاد که شامل تخلفات مشخص می‌شد و برای جلوگیری از اپیدمی در تیم باید با فرد خاطی برخورد انجام می‌گرفت که به همین دلیل این موضوع را به مدیریت باشگاه اطلاع دادم تا آن‌ها را به کمیته انضباطی ارجاع دهند اما با مخالفت مدیران باشگاه روبه‌رو شدیم و عملاً در ون پارس اعضای کادرفنی یک شهروند درجه دو به شمار می‌روند و بازیکنان اولویت بیشتری دارند، منتهی این بازیکنان همان کسانی هستند که تا قبل از حضور من در جایگاه هفدهم جدول بودند اما درحال حاضر از مدعیان صعود هستند و مدیریت باشگاه گمان می‌کند این دستاورد بازیکنان است.

برخی مدعی بودند نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد!

سرمربی سابق ون پارس با اشاره عدم استقلال کادرفنی ون پارس عنوان کرد: ساختار شخصیتی من به گونه‌ای است که حرف نامربوط را نمی‌پذیرم و به اصول خود پایبند هستم و در جایی که به این اصول احترام گذاشته نشود نمی‌مانم، به همین دلیل از هدایت ون پارس کناره گیری کردم. حضور پور غلامی برای کمک به تیم با نظر بنده بود زیرا ایشان یک مربی بزرگ، باتجربه و دارای رزومه هستند و به سختی هم قبول کردند در یک تیم دسته اولی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در خصوص مشاورفنی مدیرعامل هم باید بگویم او را اصلاً نمی‌شناسم و در تیم ما مسئولیتی ندارد و از این جور آدم‌ها اطراف باشگاه ون پارس بسیار زیاد هستند. البته من قبلاً هم پیشنهاد دادم که اگر قرار است فردی به عنوان مشاور فنی در کنار تیم باشد افرادی مثل چرخابی باشند که تجربه بسیار زیادی دارند، منتهی حضور افرادی که اشاره شد در باشگاه را درک نمی‌کنم و اصلاً هم حضور آن‌ها برای من کوچک‌ترین اهمیتی ندارد. در هر حال افرادی مثل ایشان در کنار تیم هستند و حتی یک فرد هم که در مجموعه باشگاه است مدعی شده پیروزی‌های ون پارس به عوامل بیرونی بر می‌گردد!

چینش بازیکنان در زمان من بدون دخالت بیرونی بود

مجتبی توتونی در تشریح این موضوع که آیا بازیکنان با نظر او انتخاب شده‌اند یا خیر خاطر نشان کرد: چند نفر از کسانی که به تیم ما اضافه شدند با نظر مستقیم بنده بودند زیرا بازی‌های آن‌ها را دنبال کرده بودم و حدوداً ۱۰ روز کنکاش کردم تا انتخاب شوند. بازیکنانی هنچون امیر حسین صالحی، بهرام احمدی و برخی دیگر بازیکنانی بودند که به دلیل کیفیت جذب باشگاه شدند و به طور کلی به غیر از یکی دو نفر سایر افراد با انتخاب بنده بود.

پس از بازی با خیبر خرم آباد استعفا دادم

وی افزود: چینش بازیکنان تا زمانی که من در باشگاه بودم بدون دخالت خاصی انجام می‌گرفت اما برخی از تصمیم گیری و دخالت‌ها به صورت غیر مستقیم روی عملکرد ما تاثیر منفی داشت و تبعیض‌هایی که بین بازیکنان قائل می‌شدند که بنده دوست نداشتم زیرا باید دیدگاه یکسانی برای تیم وجود داشته باشد و تفاوتی بین مهره‌ها وجود نداشته باشد و به همین دلایل محال است که دیگر به تیم بازگردم، استعفای من پس از دیدار با خیبر خرم آباد به مدیریت باشگاه ارسال شد اما مدیریت مخالفت کرد و شب گذشته دوباره استعفای خود را تحویل مدیریت دادم تا تاثیری روی بازیکنان نداشته باشد و تصمیم داشتم که پس از این بازی از ون پارس جدا شوم.

کد خبر 646733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.