رئال با توپ پر برابر لیورپول قرار می‌گیرد

مربی تیم فوتبال رئال مادرید پیش از بازی تیمش با اسپانیول گفت: کریم بنزما و فرلاند مندی مقابل لیورپول آماده بازی خواهند بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از بی‌ساکر، کارلو آنچلوتیر در نشست خبری پیش از دیدار با اسپانیول اظهار کرد: دو بازیکنی که شنبه مقابل اسپانیول به میدان نخواهند رفت، چهارشنبه آینده در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول در دسترس خواهند بود.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی، که در آخرین تمرین رئال غایب بود، به دلیل ناراحتی مچ پا دوباره مجبور به استراحت شده است و همین امر باعث می‌شود او در سانتیاگو برنابئو مقابل اسپانیول بازی نکند. از سوی دیگر، فرلاند مندی و ماریانو دیاز نیز شرایط بازی ندارند ولی کریم بنزما و فرلاند مندی برای لیورپول آماده خواهند بود.

کارلتو نمی‌خواهد درباره بنزما ریسک کند و به خاطر مصدومیت کهنه مچ پا به او استراحت داده است. بازی با اسپانیول چهاردهمین بازی در این فصل است که مهاجم فرانسوی آن را از دست می‌دهد.

پیش از این اعلام شده بود داوید آلابا، مدافع اتریشی، نیز به درمان خود پس از مصدومیت ادامه می‌دهد و برابر اسپانیول غایب است.

رئال در دیدار رفت توانست در آن فیلد با نتیجه پرگل و قاطع پنج بر دو حریفش را شکست دهد ولی با توجه به اینکه قانون گل زده در خانه حریف لحاظ نمی‌شود، لیورپول با برد ۳ بر صفر می‌تواند شرایط را تغییر دهد و بازی برابر شود.

کد خبر 646724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.