کشف ۴۰۰۰ مورد انواع مواد محترقه از یک فروشگاه در مشهد

رئیس پلیس مشهد از کشف ۴۰۰۰ مورد انواع مواد محترقه از یک فروشگاه در مشهد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در اجرای طرح مقابله با مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک که می‌تواند حوادث ناگواری برای شهروندان در آستانه استقبال از بهار رقم بزند، تیم‌های تجسس کلانتری ۱۸ مشهد یک واحد صنفی متخلف را با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار دادند که در این عملیات ۴۰۰۰ انواع مواد محترقه و ترقه کشف شد.

وی افزود: از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از مراکز عرضه ترقه و مواد محترقه غیر مجاز مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند و خانواده‌ها نیز با توجه به وقوع حوادث دردناک و تأسف‌بار ناشی از انفجار این مواد خطرناک، آگاهی لازم را به فرزندان خود داده و مراقبت و هوشیاری بیشتری داشته باشند.

کشف ۵۷ قطعه لوازم موتوری خودروهای مسروقه

رئیس پلیس مشهد با اشاره به عملیاتی دیگر و کشف ۵۷ قطعه لوازم موتوری خودروهای مسروقه در مشهد بیان کرد: تیم‌های تجسس کلانتری معراج در اجرای طرح مقابله با سرقت موفق شدند هشت متهم که اقدام به تغییر شماره و اصالت و فروش لوازم یدکی موتوری خودروهای سرقتی داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد: در این عملیات غافلگیرانه سه محل به طور ضربتی بازرسی و ۵۷ قطعه لوازم موتوری سرقتی کشف و چهار دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

وی تصریح کرد: تحقیقات با دستورات تخصصی مرجع قضائی در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 646678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.