اتحاد پرتغالی‌ها علیه قرمزها+عکس

هافبک پرتغالی سپاهان پس از طی کردن دوران مصدومیت آماده حضور در ترکیب طلایی پوشان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، روز _شنبه بیستم اسفندماه _ دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی انجام می‌شود که هر دوتیم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌روند و بیشتر اهالی فوتبال معتقد هستند پیروز الکلاسیکوی لیگ بیست‌ودوم جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.

مورایس و گل‌محمدی برای این جدال حساس که به نوعی انتقامی هم هست تمامی نفرات تأثیر گذار خود را در اختیار دارند و به غیر از سعید صادقی وینگر قرمز پوشان، روز شنبه سایر ستاره‌های این دوتیم راهی میدان می‌شوند.

اگرچه پرسپولیس و سپاهان متکی به توانایی‌های یک بازیکن نیستند اما یکی از خبرهای خوب برای هواداران طلایی پوش این است که مانوئل فرناندز می‌تواند در ترکیب اصلی طوفان زرد قرار بگیرد.

فرناندز یکی از هافبک‌های خوش تکنیک و با تجربه سپاهان به شمار می‌رود که در این فصل از رقابت‌ها تنها ۴۷۳ دقیقه فرصت بازی برای تیم خود را پیدا کرده و سایر تقابل‌های سپاهان را به دلیل مصدومیت‌های پی‌درپی از دست داده است اما در هر مسابقه که در ترکیب طلایی پوشان قرار گرفته نمایش مطلوبی از خود ارائه داده و حاصل این تلاش او یک گل در مجموع ده بازی است.

در هر حال روز گذشته این هافبک ۳۷ ساله که اصالتی پرتغالی دارد در تمرینات گروهی با هم وطن خود یعنی مورایس مدتی به گفت‌وگوی دو نفره پرداخته و احتمالاً روز شنبه شاهد حضور مانوئل در ترکیب اولیه طلایی پوشان باشیم و می‌توان گفت پیش از این الکلاسیکوی حساس یک اتحاد دو نفره و پرتغالی برای در دست گرفتن نبض میان میدان بین سرمربی سپاهان و هافبک این تیم بسته شده است‌.

اتحاد پرتغالی‌ها علیه قرمزها+عکس

کد خبر 646640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.