سومی ایران در رقابت‌های ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با کسب ۹ مدال رنگارنگ

کاروان تیم ملی ایران موفق شد در مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به ۹ مدال رنگارنگ و رتبه سومی بازی‌ها دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان ۲۰۲۳ در بیشکک قرقیزستان، صبح و عصر امروز _پنجشنبه هجدهم اسفندماه ۱۴۰۱_ برگزار شد و تیم ملی ایران در پنج وزن به رقابت با حریفان پرداخت و موفق شد به دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز دست پیدا کند.

برای ایران در رقابت‌های امروز سیدصادق ابوالوفایی و شهاب رحیمی مدال طلا، شیرزاد محکی و رضا اسماعیلی مدال نقره و محمدمهدی خزایی مدال برنز کسب کردند و بدین ترتیب تیم ملی کشتی‌فرنگی ایران در مجموع ۱۰ وزن به دو مدال طلا، چهار نقره و سه برنز دست یافت و در جدول مدالی پس از قرقیزستان و قزاقستان در رده سوم قرار گرفت.

نتایج کامل رقابت‌های فرنگی‌کاران ایران در روز دوم به‌شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم؛ سیدصادق ابوالوفایی در دور نخست مقابل حریف قرقیزستانی به پیروزی رسید و در ادامه نیز موفق شد نماینده قزاقستان را شکست دهد و طلایی شود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم؛ شهاب رحیمی در اولین کشتی امروز نماینده میزبان را شکست داد و در دور دوم نیز رقیب قزاقستانی خود را از پیش رو برداشت. رحیمی در کشتی فینال مقابل حریف مغول نیز با قدرت ظاهر شد و با شکست حریف خود به مدال طلا رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم؛ رضا اسماعیلی کشتی ابتدایی خود را به رقیب قزاقستانی واگذار کرد، اما در ادامه فرنگی‌کار مغولستانی را شکست داد. اسماعیلی در کشتی پایانی مقابل حریفی از کشور میزبان پیروز شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم؛ شیرزاد محکی در اولین کشتی خود با قدرت مقابل حریف قزاقستانی به پیروزی رسید. وی در ادامه به حریف قرقیزستانی باخت و نقره‌ای شد و

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم؛ محمدمهدی خرایی در دور نخست کشتی برده را به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ادامه نیز قافیه را به حریفی از کشور میزبان باخت تا به مدال برنز بسنده کند.

به گزارش ایمنا، با خاتمه یافتن رقابت‌های کشتی‌فرنگی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مسابقات کشتی‌آزاد از فردا _جمعه نوزدهم اسفندماه_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 646622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.