تمام مسیرهای تقاطع شهدای ورزشکار باز شد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پس از حدود دو سال، با اتمام عملیات عمران، تمام مسیرهای تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار برای تردد خودروها باز شد و مسافران نوروزی و شهروندان می‌توانند از این معبر استفاده کنند.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال‌های گذشته شهرداری اصفهان پروژه محور فرزانگان به سمت شرق، اتوبان شهید اردستانی، همچنین ادامه رینگ چهارم را اجرا کرد و با توجه به زیاد بودن حجم تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک عبوری در این محور به این نتیجه رسید که در میدان شهدای ورزشکار، باید یک تقاطع غیرهمسطح احداث شود.

وی افزود: این پروژه از قسمت شمال با محدوده دولت‌آباد و از قسمت جنوب، شرق و غرب در محدوده شهرداری اصفهان بود، بر این اساس طبق توافق شهرداری اصفهان و دولت‌آباد ۷۵ درصد هزینه‌های این پروژه توسط شهرداری اصفهان و ۲۵ درصد هزینه‌ها توسط شهرداری دولت‌آباد پرداخت شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۹ آغاز شد، اما پس از حدود پنج درصد پیشرفت فیزیکی، به حجم انبوهی از تأسیسات شامل لوله‌های ۱۶۰۰ آب و فاضلاب، لوله ۲۵۰ و ۴۰۰ آب، لوله ۲۵۰ و ۴۰۰ پوند گاز، تأسیسات برقی، دکل‌های فشار قوی برق و کابل‌های مخابرات برخورد کردیم، تصریح کرد: زمان زیادی به طول انجامید تا پروژه متوقف و تمام تأسیسات زیرزمینی با همکاری شرکت‌های تاسیساتی به‌طورکامل از مسیر پروژه جابه‌جا شود.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از حدود دو سال، تمام مسیرهای تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) برای تردد خودروها باز شد و مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی می‌توانند از این معبر استفاده کنند.

کشاورزراد با بیان اینکه با تقاطع شهدای ورزشکار هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است، گفت: این پروژه در روزهای آینده و پس از تأمین روشنایی کامل مسیرها، با حضور مدیران شهری افتتاح خواهد شد.

کد خبر 646606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.