برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: تفسیر و نگاه قرآنی به مسائل مختلف و نیز تبلیغ دینی با استناد به آیات قرآن باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانیم.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری کارگاه تربیت مربی تدبر در قرآن با حضور و تدریس ابوالفضل بهرامپور، صاحب تفسیر نسیم حیات خبر داد و اظهار کرد: پرورش اساتیدی متخصص در عمل به آموزه‌های دینی و جهاد تبیین از مهمترین اهداف این کارگاه است.

وی توصیف دقیق صحنه نبرد فرهنگی و تمدنی را از وظایف مهم روحانیون و مبلغان برشمرد و تصریح کرد: اکنون دشمن با تمام توان برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن حاکمیت به نام دین تلاش می‌کند و در این میان روحانیت و علما باید در ارتقای امیدواری بین مردم بیش از پیش تلاش کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان محوریت بخشی به آموزه‌های قرآن در جهاد تبیین را مهم دانست و گفت: تفسیر و نگاه قرآنی به مسائل مختلف و نیز تبلیغ دینی با استناد به آیات قرآن باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد تا از آسیب‌های اجتماعی مصون بمانیم.

بصیرتی افزود: جهت دانش افزایی و آموزش تخصصی جامعه هدف، نخستین کارگاه ویژه بیش از پنجاه نفر از ائمه جماعات و اساتید قرآن شهرستان با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد در سه پنجشنبه متوالی از چهارم تا هجدهم اسفندماه در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار گردید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری کارگاه مذکور، استاد در برخی مساجد شهرستان به ایراد سخنرانی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و روشنگری اذهان پرداخت. شرکت کنندگان در دوره، گواهینامه معتبر از طرف اداره تبلیغات اسلامی دریافت خواهند کرد.

کد خبر 646592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.