تاوارس نیز از صنعت‌نفت جدا شد!

پس از رضا پرکاس، بهنام سراج و فیروز کریمی، ادسون تاوارس نیز از هدایت تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در فصل جاری کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه صنعت‌نفت آبادان دقایقی پیش اعلام کرد ادسون تاوارس، سرمربی برزیلی‌های ایران از این تیم جدا شد؛ تاوارس در شرایطی از هدایت صنعت‌نفت کنار رفت که چهارمین سرمربی این تیم در فصل جاری بود و حالا چهارمین نفری نیز می‌شود که از صنعت‌نفت کنار گذاشته شده است. بدین ترتیب مدیران باشگاه آبادانی باید برای انتخاب سرمربی پنجم این تیم در طول یک‌فصل تصمیم‌گیری کنند.

ادسون تاوارس درحالی از سرمربی‌گری صنعت‌نفت کنار رفت که تنها هشت هفته دیگر تا پایان فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی‌مانده است و صنعت‌نفت نخستین کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دسته‌اول است و با همین رویه‌ای که دنبال می‌شود پس از هفت‌سال بار دیگر لیگ برتر را به‌مقصد لیگ دسته‌اول ترک کند. آن‌هم درحالی‌که برای نیم‌فصل دوم بازیکنان خارجی متعددی جذب کرده بود تا با کسب نتایج خوب در لیگ باقی‌بماند.

صنعت‌نفت آبادان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر را با رضا پرکاس آغاز کرد، اما پس از گذشت ۶ هفته و نتایج اسفناک با این تیم از هدایت صنعت‌نفت اخراج شد سپس بهنام سراج به‌طور موقت روی نیمکت سرمربی‌گری زردپوشان آبادانی نشست و نفر سومی که به این سمت منتصب شد فیروز کریمی بود، اما وی هم نتایج ضعیفی گرفت و در ادامه با جدایی فیروز کریمی ادسون تاوارس برزیلی مامور نجات صنعت‌نفت از برزخ قعرنشینی شد اما وی هم تنها یک پیروزی، سه تساوی و هشت شکست همراه صنعت‌نفت به‌ثبت رساند و سرانجام مانند چهار نفر قبلی امروز برکنار شد.

کد خبر 646589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.