زمینی برای احداث مهمانسرا به شهرداری واگذار شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به‌ منظور احداث مهمانسرا برای مسافران و گردشگران منطقه و توسعه گردشگری و اشتغال‌زایی در این شهرستان لازم است راه و شهرسازی استان زمینی را به شهرداری بن واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه هجدهم اسفندماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: شوراهای اسلامی این استان نمی‌توانند برای رفع مشکلات کار اجرایی انجام دهند، اما تأثیرگذاری بسیار بالایی در انتقال مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آن دارند.

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته شوراهای اسلامی پایه و فرادست، مصوباتی در دستور کار قرار گرفت که اجرایی نشده است، افزود: این موضوع نباید منجر به مأیوس شدن اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در دوره جدید شود و باید با اتحاد امور دوباره پیگیری شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی می‌توانند با اتحاد و تعامل، توانمندی خود را به مردم و مسئولان نشان دهند.

بهارلویی ادامه داد: به‌منظور احداث مهمانسرا برای مسافران و گردشگران منطقه و توسعه گردشگری و اشتغال‌زایی در شهر بن لازم است راه و شهرسازی این استان، زمینی را به شهرداری بن واگذار کند.

وی تصریح کرد: باغ‌های شهرستان بن باید بدون دریافت وجه از کشاورز بیمه شود، آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن_داران، آسفالت جاده یان چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان چشمه از مواردی است که باید پیگیری و مشکلات فعلی آن رفع شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه انتظار می‌رود مدیران در حفظ و بسط رسالت سازمانی کوتاهی نکنند، گفت: در حال حاضر شهرداری این شهرستان با کمبود ماشین‌آلات مواجه بوده، درآمد آن بسیار محدود است و جوابگوی هزینه‌های شهر نیست؛ لذا روند توسعه به کندی انجام می‌شود.

بهارلویی با اشاره به زمین روبه‌روی مسجد صاحب‌الزمان یان‌چشمه در شهرستان بن که طی ۱۰ سال گذشته تعیین تکلیف نشده است و کاربری آن مشخص نیست، افزود: عده‌ای معتقد هستند که در این زمین باید حسینیه احداث شود؛ لذا انتظار می‌رود که مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان به صورت حضوری در شهر یان‌چشمه موضوع را بررسی و به آن رسیدگی کند.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار لازم برای توسعه گرداب شهرستان بن و ایجاد مسافرخانه در این محل، اظهار کرد: تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه خیری "یان‌چشمه" و تکمیل بلوار شهید دریاقلی سورانی، ناجی آبادان در شهر "یان‌چشمه" نیز ضروری است.

کد خبر 646537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.