درخواست آمستردام از شهروندان در حل چالش‌های دوچرخه‌سواری

آمستردام دوچرخه‌سواران زیادی دارد و باید راه‌حل‌های ایمنی بهتری برای جاده‌های خود بیابد؛ شهرداری در تازه‌ترین اقدام خود، مسابقه‌ای را تدارک دیده است که شهروندان می‌توانند ایده‌های خود را برای کاهش مشکلات دوچرخه‌سواران ارائه دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آمستردام به دلیل افزایش سرسام‌آور تعداد دوچرخه‌سواران شهر، نیاز روزافزونی به نوآوری ایمنی دوچرخه دارد. مقامات آمستردام مسابقه جدیدی را به منظور کشف ایده‌هایی برای بهبود ایمنی دوچرخه‌سواری در سراسر شهر اعلام کردند. این مسابقه برای همه آزاد است، با این حال، آثار ارسالی توسط آزمایشگاه نوآوری شهر دوچرخه آمستردام ارزیابی می‌شود. برنده هزار یورو و بودجه ۱۵ هزار یورویی برای تحقق ایده خود در پایتخت هلند دریافت می‌کند.

طبق بیانیه این شهر، تعداد زیاد دوچرخه در کل مشکل خوبی است، چراکه نشان می‌دهد دوچرخه‌سواری بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و مردم سالم‌تر زندگی می‌کنند و در عین حال به سلامت محیط زیست کمک می‌کنند. با این حال، مشکل ایمنی جاده‌ها همچنان ادامه دارد و مقامات محلی به دنبال ایده‌های جدید و تازه هستند.

درخواست آمستردام از شهروندان در حل چالش‌های دوچرخه‌سواری

نوآورانه، بکر و قابل اجرا بودن، سه الزامی است که توسط آزمایشگاه نوآوری شهر دوچرخه آمستردام تعیین شده است. علاوه بر این، آنها باید با هدف مقابله با مسائل ترافیکی مربوط به دوچرخه‌سواری، مانند برخورد با مردم، تعقیب و گریز یا دوچرخه‌سواری در تاریکی در مکان‌های دورافتاده، مقابله کنند.

همه ایده‌ها، برای هر موقعیت، گروه هدف یا مکان، تا زمانی که بر امنیت اجتماعی تأثیر بگذارد، پذیرفته می‌شود. علاوه بر این، باید در چندین مکان در آمستردام قابل اجرا باشد تا بتوان آن را مقیاس‌پذیر کرد.

روند ارسال آثار تا سی‌ام ماه مارس باز خواهد بود. متقاضیانی که ۱۰ ایده برتر را داشته باشند، فرصتی برای ارائه راه‌حل‌های خود به هیئت داوران حرفه‌ای دوچرخه‌سواری نیز خواهند داشت.

کد خبر 646531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.