حمایت نوکیا از زیرساخت‌های دیجیتالی شهر هوشمند مصر

کمپانی فنلاندی نوکیا از حمایت خود برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتالی در پایتخت اداری جدید مصر خبر داده و مدعی شده است که برای ایجاد مناطق شهری و فرهنگی هوشمند در آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر اداری جدید مصر که توسعه آن به‌تازگی آغاز شده است، میزبان هفت میلیون نفر خواهد بود و احداث آن تا ۱۰ سال آینده به پایان خواهد رسید. سیستم عملیاتی و تجاری نوکیا در توسعه شهر هوشمند اداری جدید مصر، که در فضایی ۳۵ کیلومتری در شرق قاهره پایتخت مصر بنا شده است، نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. در واقع، نوکیا به ارائه خدماتی در شهر جدید خواهد پرداخت که از طریق هوشمندسازی فعالیت‌ها، به تسهیل زندگی شهروندان کمک خواهد کرد، ضمن این‌که در کارآفرینی دیجیتالی بسیار اثربخش خواهد بود.

شهر هوشمند

نوکیا به عنوان کمپانی ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت هوشمند در نظر دارد مشارکت توسعه شهر اداری جدید مصر را تا پایان پروژه به عهده بگیرد و به ارائه خدمات خود در زمینه خرده‌فروشی و عمده‌فروشی در آن بپردازد. در واقع، محصولات برند نوکیا به طور جزئی و گسترده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و امکان بهره‌گیری از خدمات شهری و مراکز داده‌ها را برای آن‌ها به همین روش فراهم خواهد آورد.

حمایت نوکیا از زیرساخت‌های دیجیتالی شهر هوشمند مصر

کمپانی نوکیا ادعا کرده است که خدمات خود را از همین ابتدای سال ۲۰۲۳ در اختیار مشتریان شهر هوشمند جدید مصر قرار خواهد داد و از طریق ارائه فناوری‌هایی مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در مناطق مسکونی و تجاری، به هوشمندسازی تمام مناطق شهر اداری کمک خواهد کرد.

پایتخت جدید اداری مصر میزبان دو میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خواهد بود و بزرگ‌ترین مرکز داده‌های سراسر قاره آفریقا را نیز از آن خود خواهد کرد. تمام کاربران و ساکنان این شهر قادر خواهند بود از یک چرخه آنلاین سراسری برای تهیه، فعال‌سازی و پرداخت هزینه‌های شهری، اینترنت و خدمات مرکز داده‌ها بهره بگیرند.

کمپانی نوکیا در کنار تمام خدمات خود در شهر جدید مصر، در نظر دارد به ارائه نرم‌افزارهای متعددی نیز برای تسهیل هرچه بیشتر زندگی ساکنان بپردازد و قابلیت مدیریت و تجزیه و تحلیل را برای مدیران نیز به بهترین شکل ممکن فراهم بیاورد.

حمایت نوکیا از زیرساخت‌های دیجیتالی شهر هوشمند مصر

کد خبر 646514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.