درهای آرامستان‌ها به روی خودروهای شخصی بسته شده است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: طبق سنتی دیرینه، امروز (پنجشنبه) مردم به زیارت اهل قبور می‌آیند؛ لذا برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تمام درهای آرامستان‌ها به روی خودروهای شخصی بسته شده است.

حجت‌الاسلام هادی کماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۵ دستگاه خودروی ون و ۱۷ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری در آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا برای جابه‌جایی مراجعه‌کنندگان اختصاص داده شده است.

وی افزود: وسایل نقلیه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۷:۰۰ امروز _پنجشنبه هجدهم اسفند_ مقابل چهار در اصلی آرامستان باغ فردوس و باب‌الحیدر بهشت زهرا مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به حضور ۷۰ نیروی خدمات شهرداری در فضای آرامستان‌ها خاطرنشان کرد: این نیروها عهده‌دار نظافت آرامستان‌ها هستند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه شهروندان جهت زیارت اهل قبور امروز _پنجشنبه هجدهم اسفندماه_ دفن میت در آرامستان‌ها انجام نمی‌شود و تنها برای اجسادی که قرار است در روستاها دفن شوند، مراسم غسل و تکفین انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام کماسی تصریح کرد: علاوه بر وسایل نقلیه اختصاص داده شده از سوی شهرداری برای جابه‌جایی شهروندان، دو پارکینگ در ابتدای بلوار سرابیان، دو پارکینگ در انتهای جعفرآباد و دو پارکینگ در انتهای شهرک سجادیه وجود دارد که همشهریان برای پارک خودروهای خود می‌توانند از این محل‌ها استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، باغ فردوس با ۴۷ هکتار و بهشت زهرا با ۳۰ هکتار مساحت، دو آرامستان شهر کرمانشاه است.

کد خبر 646485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.