مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «تدارک مدیریت شهری برای میزبانی از رمضان و نوروز / اصلاحات حمل‌ونقلی برای کاهش آلودگی هوا»، «بودجه ۴۵۰۰ میلیارد تومانی «عمران شهری» در سال ۱۴۰۲ / پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه مرحوم آشتیانی»، «تهیه اطلس ماندگاری برای مادی‌های اصفهان / ۶۰ درصد فضای سبز شهر آبیاری قطره‌ای می‌شود»، ««حیات در حیاط» به مدارس اصفهان رسید / افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در باغ فدک»، «اجرای بیش از ۴۰ پروژه در محلات کم‌برخوردار منطقه ۲ اصفهان»، «ایده‌کاپ دوازدهم ترکیب هنر و صنایع‌دستی است»، «بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان هدیه دوره ششم به شهروندان»، «مشاور طرح جامع شهر اصفهان تا پایان امسال انتخاب می‌شود»، «بودجه موتور محرک شهرداری است» و «درختان شهر اصفهان باید سطح‌بندی و رتبه‌بندی شوند»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

تدارک مدیریت شهری برای میزبانی از رمضان و نوروز / اصلاحات حمل‌ونقلی برای کاهش آلودگی هوا

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با اشاره به رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری گفت: هفته گذشته از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال (با مشارکت دولت) رونمایی و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده شد.

بودجه ۴۵۰۰ میلیارد تومانی «عمران شهری» در سال ۱۴۰۲ / پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه مرحوم آشتیانی

اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال آینده، شهرداری اصفهان بیش از ۶۰ درصد، معادل حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در نظر گرفته است که از این میزان، بیش از ۴,۵۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های خالص عمرانی است.

تهیه اطلس ماندگاری برای مادی‌های اصفهان/۶۰ درصد فضای سبز شهر آبیاری قطره‌ای می‌شود

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه مادی‌های اصفهان جزو میراث طبیعی و سرمایه‌های اکولوژی شهر محسوب می‌شود که به دلیل نبود آب در آن با تهدید نابودی روبه‌رو است، گفت: اطلس ماندگاری از مادی‌های شهر اصفهان با حضور کارشناسان متخصص در حال تهیه است.

«حیات در حیاط» به مدارس اصفهان رسید / افزایش کیفیت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در باغ فدک

سیدعلی معرک‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: آئین درختکاری با شعار محوری «حیات در حیاط»، آغاز شده است و تلاش کردیم ریشه‌های حیات و زندگی را به سمت شهروندان ببریم تا با کمک دانش‌آموزان در مدارسی که ظرفیت کاشت درختان به‌ویژه درختان مثمر وجود دارد، درختکاری داشته باشیم.

اجرای بیش از ۴۰ پروژه در محلات کم‌برخوردار منطقه ۲ اصفهان

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سال جاری ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال در محلات کم‌برخوردار منطقه دو اجرا شد.

ایده‌کاپ دوازدهم ترکیب هنر و صنایع‌دستی است

علی صالحی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ایده‌کاپ دوازدهم مدیریت شهر ویژگی ترکیب کردن صنایع‌دستی با هنرهای شهری را دارد، گفت: به صحنه آمدن هنر و اصالت صنایع‌دستی در سطح شهر که به زندگی مردم گره می‌خورد، کمک می‌کند که از ما در تاریخ به عنوان میراث‌داران خوبی یاد کنند.

بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان هدیه دوره ششم به شهروندان

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، ارتقای سرانه‌ها، افزایش کیفیت و کمیت خدمات تفریحی، رونق حوزه گردشگری، تفریح و نشاط برای شهروندان اصفهانی و بهبود وضعیت ساخت‌وساز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

مشاور طرح جامع شهر اصفهان تا پایان امسال انتخاب می‌شود

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تأکیدات استاندار، اداره کل راه‌وشهرسازی و مدیریت شهری اصفهان، مقرر شد این اداره کل تا پایان سال‌جاری نسبت به انتخاب مشاور برای طرح جامع شهر اقدام کند تا این طرح به‌صورت برنامه‌محور در زمان کوتاه تهیه شود و ملاک طرح‌های توسعه آینده نصف‌جهان باشد.

بودجه موتور محرک شهرداری است

سیدرسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه موتور محرک شهرداری است و با تنظیم دقیق می‌تواند فعالیت سازمان‌ها و مناطق را به خوبی جهت‌دهی کند.

درختان شهر اصفهان باید سطح‌بندی و رتبه‌بندی شوند

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ایده تغییر عنوان نکوداشت سالانه «درختکاری» به «درخت‌بانی» نوشت: درختان شهر اصفهان باید سطح‌بندی و رتبه‌بندی شوند و اهمیت و ارزش هر یک از آنها به اطلاع شهروندان و دوستداران محیط زیست برسد.

کد خبر 646399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.