کاروان تیم ملی جوانان ایران به تاشکند عزیمت کرد

کاروان تیم ملی جوانان ایران برای تقابل با عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰سال آسیا از شهر فرغانه راهی تاشکند ازبکستان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ روز پایانی مرحله‌گروهی رقابت‌های جام ملت‌های جوانان (زیر ۲۰ سال) آسیا پیگیری شد و تیم‌های ملی ازبکستان، عراق، ایران و استرالیا به مرحله یک‌چهارم نهایی این تورنمنت صعود کردند. تیم ملی فوتبال جوانان ایران در ورزشگاه استقلال شهر فرغانه ازبکستان از ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت تهران در آخرین بازی به مصاف ویتنام رفت و با گل‌های محمدامین حزباوی، سعید سحرخیزان و محمدجواد حسین‌نژاد به پیروزی قاطعانه سه بر یک مقابل حریف مدعی خود دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

تیم ملی عراق با چهار امتیاز به‌عنوان تیم دوم گروه اول حریف ایران که به‌عنوان تیم نخست گروه دوم به دور حذفی رفته بود در مرحله یک‌چهارم نهایی شد و باید روز شنبه _بیستم اسفندماه_ این جدال مهم برگزار شود. پیروز این دیدار با صعود به مرحله نیمه‌نهایی جواز حضور در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۳ جوانان را به‌دست خواهند آورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران صبح امروز شهر فرغانه ازبکستان را به مقصد تاشکند ترک کرد تا خود را برای بازی با عراق در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا آماده کند. ملی‌پوشان جوان کشورمان با پرواز ساعت ۱۰ صبح امروز همراه با کاروان تیم‌های ملی ازبکستان و اندونزی وارد تاشکند شدند. طبق برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا دور حذفی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا در شهر تاشکند پیگیری می‌شود و تیم ملی فوتبال جوانان ایران شنبه هفته آینده در ورزشگاه JAR مقابل عراق بازی خواهد کرد.

کد خبر 646380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.