عزم ادینبورگ برای افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی

مدیران ادینبورگ، پایتخت اسکاتلند، مدعی شده‌اند که با هدف ترویج تردد سبز به توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی خواهند پرداخت تا افراد بیشتری را به خرید این وسایل نقلیه سوق دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بدیهی است که افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در هر شهر نیازمند صرف هزینه‌های بسیار بالایی است که در این راستا، مدیران ادینبورگ در نظر دارند همکاری خود را با کمپانی‌های تولیدکننده این ایستگاه‌ها، با شرط اشتراک مزایای حاصل از این اقدام توسعه دهند، ضمن این‌که تخصیص بخش قابل توجهی از بودجه شهری برای این منظور در رأس اهداف آن‌ها قرار خواهد گرفت. برنامه‌ریزان پایتخت اسکاتلند ادعا کرده‌اند که در آینده نزدیک و پس از توافق با کمپانی‌های مورد نظر، تعداد ۵۰۰ ایستگاه جدید را برای خودروهای الکتریکی نصب خواهند کرد و از طریق تسهیل دسترسی مردم به این نقاط، بر تعداد دارندگان خودروهای برقی در سراسر شهر خواهند افزود که این امر به سهم خود نقش مهمی در تحقق هدف صفر انتشار کربن ادینبورگ ایفا خواهد کرد.

عزم ادینبورگ برای افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی

عملکرد کمپانی‌های تولیدکننده ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی

کمپانی‌های تولیدکننده ایستگاه‌های شارژ طرف قرارداد مدیران ادینبورگ بخش اعظم هزینه لازم برای تولید و نصب این ایستگاه‌ها را به عهده گرفته‌اند و در عوض خواهان بهره‌برداری از سود حاصل شده‌اند. همچنین این کمپانی‌ها در نظر دارند مدیران شهر را در دسترسی به سرمایه لازم برای نصب ایستگاه‌های بیشتر یاری کنند و مدعی شده‌اند که دست‌کم باید ۵۰۰ ایستگاه شارژ جدید نصب کنند تا بتوانند دسترسی تمام شهروندان را به آن‌ها آسان کنند. ارائه خدمات شارژ سریع نیز در لیست اهداف این کمپانی‌ها قرار دارد که این استراتژی در واکنش به انتقادها و پیشنهادها شهروندان ادینبورگ برای جلوگیری از هدر رفتن زمان برای شارژ وسایل نقلیه خود اتخاذ خواهد شد.

دولت اسکاتلند در حمایت از پایتخت برای پیاده‌سازی طرح ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی از بودجه‌بندی جدید برای آن خبر داده و مدعی شده است بودجه‌هایی اختصاصی برای این منظور در نظر گرفته خواهد شد تا تحقق هدف ادینبورگ با تسهیل بیشتری انجام شود.

کد خبر 646353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.