توزیع ۲ هزار اصله نهال میان شهروندان

شهردار فریدون‌شهر گفت: به مناسبت هفته درختکاری و با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت، دو هزار اصله نهال میان شهروندان توزیع می‌شود.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آغاز طرح «پویش پیشواز بهار» در فریدون‌شهر خبر داد و اظهار کرد: در این پویش در حوزه فضای سبز شهری اقداماتی از قبیل هرس درخت و درختچه، پرچین، رزها و پیچ‌ها، کندوکوب و کوددهی فضای سبز، اصلاح جوی و تشتک، جمع‌آوری خاک‌های مازاد، اجرای عملیات چال‌کود، واکاری کسری گونه‌های گیاهی، کادربندی باغچه‌ها و آماده‌سازی بسترهای گلکاری انجام می‌شود.

وی افزود: رفع سد معبر، جمع‌آوری بازیافت‌کنندگان غیرمجاز، جمع‌آوری خاک‌های مازاد، بقایا و ضایعات گیاهی و همکاری برای اعزام ماشین‌آلات مورد نیاز از اقدامات حوزه خدمات شهری است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: رفع نواقص و ترمیم ابنیه تقاطع‌ها، کف‌سازی‌ها، تعویض جداول فرسوده و لکه‌گیری آسفالت‌ها در دست اجرا است.

باتوانی با اشاره به عملیات هرس درختان به صورت کارشناسی توسط واحد فضای سبز شهری تصریح کرد: برگزاری کارناوال شادی و مراسم ملی و مذهبی، آذین‌بندی و زیباسازی معابر شهری در آستانه سال نو اجرایی می‌شود.

وی از توزیع دو هزار اصله نهال میان شهروندان به مناسبت هفته درختکاری با هدف ترویج فرهنگ کاشت درخت خبر داد و اضافه کرد: ضمن پاکسازی پارک‌های محله‌ای و محوطه کوهستانی پارک سرآب، در این فضاها نهال و گل‌های فصلی نیز کاشت می‌شود.

شهردار فریدون‌شهر گفت: شهروندان می‌توانند تا پایان هفته جاری با مراجعه به شهرداری نهالی را برای کاشت در فضای سبز و پارک‌های محل سکونت خود دریافت کنند.

کد خبر 646344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.