توسعه خدمات هوشمند پسماند در شهرهای آمریکا

کمپانی فناوری روبیکن که در زمینه ارائه نرم‌افزارهای هوشمند فعالیت می‌کند از توسعه خدمات خود به شهرهای آمریکایی برای مدیریت پسماندهای شهری خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی روبیکن به مدیران اغلب شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا کمک خواهد کرد به جای روش‌های معمولی و زمان‌بر مدیریت پسماندها، از فرآیندهای دیجیتالی برای این منظور بهره بگیرند و از این طریق، به ایجاد نوعی تعادل بین مدیریت ضایعات و بازیافت بپردازند. این استراتژی علاوه بر بهبود خدمات مدیریت پسماند در شهرها، به ایجاد برابری میان شهروندان از طریق فراهم آوردن امکان بازیافت ضایعات آن‌ها منجر خواهد شد.

پیش از این، روبیکن از تکنولوژی‌های هوشمند خود برای مدیریت پسماند در بعضی از شهرهای آمریکا بهره گرفته بود که در طرح جدید از افزودن ۱۱ مورد دیگر شامل روچستر، سورپرایز، های‌پوینت، نیوتون، راکویل، گلوستون، کلیولند هایتس و چند شهر دیگر به لیست قبلی خبر داده است و در نظر دارد قابلیت جمع‌آوری پسماند جامدات را نیز برای همه آن‌ها فراهم بیاورد.

توسعه خدمات هوشمند پسماند در شهرهای آمریکا

اقدامات جمع‌آوری پسماندها

روبیکن مدعی شده است که شهرهای آمریکایی جزو لیست کمپانی، از تمام خدمات مدیریت ضایعات نظیر جمع‌آوری بهره‌مند خواهد شد و ساکنان آن‌ها نیز بهبود کیفیت زندگی را تجربه خواهند کرد. در این راستا قرار است مدیران شهری از جنبه‌های مختلف مورد حمایت کمپانی روبیکن قرار گیرد که در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداخته می‌شود:

  • تغییر رویکردهای سنتی برای بازیافت ضایعات و جایگزینی آن‌ها با روش‌های هوشمند
  • ایجاد تعادل میان بازیافت و مدیریت پسماندها با هدف ارائه خدمات برابر به تمام شهروندان
  • کاهش انجام اقدامات اضافی و پرهزینه برای جمع‌آوری و مدیریت پسماندها
  • و ذخیره منابع مالی مربوط به مدیریت پسماندها از طریق بهبود کارآمدی عملیات بازیافت و افزایش خدمات جدید به مشتریان.

شهرهایی که از خدمات کمپانی روبیکن بهره‌مند خواهند شد، قادر خواهند بود بر عملکرد این شرکت طی تمام فرآیندهای مدیریت پسماند نظارت کنند و به شناسایی مناطقی با بیشترین نیاز به بازیافت ضایعات بپردازند تا از این طریق، رویکردهای مدیریتی خود در این زمینه را بهینه کنند.

توسعه خدمات هوشمند پسماند در شهرهای آمریکا

کد خبر 646341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.