با یکی از اساتید ایرانی برتر زیر چهل سال جهان آشنا شوید

وبگاه Poets & Quants در سال ۲۰۲۰ فهرستی از ۴۰ استاد برتر جوان زیر چهل سال جهان در رشته مدیریت را منتشر کرد که نام مریم کوچکی‌نژاد نیز در میان این ۴۰ استاد قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه ایران اسلامی به‌واسطه بهره‌مندی از توانمندی‌های جوانان نخبه، در بسیاری از علوم به خودکفایی رسیده است.

خبرگزاری ایمنا همسو با دیگر نهادها، نگاه حمایتی ویژه‌ای از استعدادهای درخشان این دیار دارد؛ از طرفی باید از ظرفیت نخبگان به نحو شایسته در راستای توسعه و رفع مشکلات بهره‌مند شویم.

از این رو این رسانه در راستای یکی از رسالت‌های خود که معرفی نخبگان ایران اسلامی است، چهارشنبه هر هفته به معرفی یکی از نخبه‌های کشور خواهد پرداخت. این هفته ایمنا، به سراغ «مریم کوچکی‌نژاد» رفته و آنچه می‌خوانید گوشه‌ای از سوابق و دستاوردهای این نخبه ایرانی است.

سوابق تحصیلی مریم کوچکی‌نژاد

مریم کوچکی‌نژاد مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در رشته فیزیک را از دانشگاه صنعتی شریف اخذ کرده‌است. پس از آن در سال ۲۰۱۲ تحصیلات دکتری رفتار سازمانی را در دانشگاه یوتا و پسادکتری را نیز در مرکز ادموند جی. صفرا در دانشگاه هاروارد پشت سر گذاشته‌است.

پژوهش‌های مریم کوچکی‌نژاد

وی از سال ۲۰۱۴ در دانشگاه نورث‌وسترن در اوانستون ایالت ایلینوی به پژوهش مشغول بوده و هم‌اکنون به‌عنوان دانشیار در این دانشگاه مشغول به کار است.

وی در پژوهش‌های خود متمرکز بر «درک ماهیت پویای تصمیم‌گیری‌های اخلاقی» و «چگونگی تجربه روانی افراد از نظر روانشناسی در برخوردهای اخلاقی روزمره» است.

دستاوردها و افتخارات مریم کوچکی‌نژاد

نتایج پژوهش‌های کوچکی‌نژاد در نشریات دانشگاهی مختلف و نیز در رسانه‌هایی نظیر نیویورک تایمز، وال استریت جورنال و هافینگتون پست منتشر شده‌است.

وبگاه Poets & Quants در سال ۲۰۲۰ فهرستی از ۴۰ استاد برتر جوان زیر چهل سال جهان در رشته مدیریت را منتشر کرد که نام کوچکی‌نژاد نیز در میان این ۴۰ استاد قرار داشت.

این انتخاب از بین بیش از ۲۰۰۰ نامزد برای ۱۲۰ استاد رشته مدیریت از سراسر دنیا انجام شده است.

کد خبر 646299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.