عطایی: زورمان به شهداب نرسید/ دعوت امیر غفور به تیم ملی

سرمربی تیم والیبال لبنیات‌ هراز آمل گفت: مقابل شهداب با کیفیت واقعی‌مان ظاهر نشدیم و کم‌تجربگی بازیکنان جوان تیم باعث شد بازی خوبی از خودمان ارائه ندهیم و در روزی که حریف قدرتمندتر از ما ظاهر شد، زورمان به آن‌ها نرسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهروز عطایی پس از شکست تیم لبنیات‌هراز آمل مقابل مقاومت‌شهداب یزد در فینال لیگ برتر والیبال و کسب مقام نایب‌قهرمانی، اظهار کرد: دیدار فینال ویژگی‌های خاصی دارد و فشار بسیار بالای مسابقه پایانی نیز امروز بار روانی بسیار زیادی روی بازیکنان ایجاد کرد، سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارم و شاید به‌واسطه سن‌شان تحمل این فشار را نداشتند و نتوانستند با تمرکز بالا بازی کنند. خطاهایی که در ست اول و دوم داشتیم، جریان بازی را تغییر دارد؛ در مجموع شهداب قدرتمندتر ظاهر شد و باید بگویم زورمان به این تیم نرسید.

وی افزود: امروز نسبت به بازی‌های گذشته کیفیت لازم خود را نداشتیم و براساس آنچه انتظار داشتیم، عمل نکردیم و مسابقه باکیفیتی از سوی ما از آب درنیامد، در نهایت به هر دو تیم تبریک و خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم شهداب در بازی‌های آسیایی موفق باشد. لیگ بسیار باکیفیتی داشتیم و رقابت نزدیک و باکیفیت بالایی میان تیم‌ها رقم خورد و انصافاً برنده و بازنده هیچ مسابقه‌ای از قبل قابل پیش‌بینی نبود.

سرمربی تیم والیبال لبنیات‌هراز آمل با اشاره به سطح لیگ برتر در فصل جاری، تاکید کرد: برخلاف اینکه لیگ فشرده‌ای داشتیم، اما کیفیت تیم‌ها فوق‌العاده بود و بازیکنان پدیده‌ای در والیبال دیده شدند. پوریا خانزاده بازیکن بسیار باکیفیتی است که ۱۸ سال دارد و در آینده از او بسیار خواهیم شنید؛ همچنین عرفان نوروزی و مبین نصری فوق‌العاده بودند. البته دیگر بازیکنانی هم بودند اما من این سه بازیکن را متمایزتر از دیگران دیده‌ام. درخصوص مصوبه سازمان‌لیگ درخصوص نوع برگزاری دیدار پایانی هم باید متذکر شوم اگر از ابتدا فینال به‌صورت تک‌بازی اعلام شده باید آن تصمیم اجرا شود.

بهروز عطایی درباره عملکرد فوق‌العاده امیر غفور در بازی‌های فصل جاری لیگ برتر به خصوص در دیدار پایانی و شانس دعوت دوباره‌اش به تیم‌ملی، تصریح کرد: امیر غفور بازیکن باکیفیتی است و ما هم به کیفیت بازی او واقف بودیم، امروز هم خوب ظاهر شد؛ امیدوارم همواره در سلامت به‌سر ببرد. همه بازیکنان باکیفیت والیبال این شانس را دارند که در تیم‌ملی بازی کنند.

وی اضافه کرد: این موضوع به طور قطع بعد از اتمام لیگ بررسی خواهد شد و پس از تعطیلات سال جدید اردوهای تیم‌ملی را آغاز می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال ایران برای حضور در مسابقات و رویدادهای آینده استفاده کنیم.

کد خبر 646285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.