تندروان: به شکست هراز اطمینان داشتیم/ اگر سرمربی تیم‌ملی بودم غفور را صددرصد دعوت می‌کردم

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: مطمئن بودم به‌ راحتی می‌توانیم لبنیات‌ هراز آمل را شکست دهیم، اما فکر می‌کردم بازی احساساتی شود؛ پیروزی سه بر صفر ایده‌آل‌ترین نتیجه دیدار فینال بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا تندروان پس از قهرمانی تیم والیبال مقاومت‌شهداب یزد در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: این قهرمانی را به مردم شهر یزد که هشت‌ماه در خدمت‌شان بودم و بسیار نجیب هستند، تبریک می‌گویم؛ این قهرمانی حق آن‌ها، مجموعه شهداب و بازیکنانم است که با تمام تلاش این قهرمانی دلچسب را به‌دست آوردند. مدافع عنوان قهرمانی بودن به‌حدی روی یک تیم تأثیر می‌گذارد که تکرار قهرمانی شاید ارزشش بیشتر از قهرمانی اول باشد، زیرا از ابتدای فصل همه از لقب مدافع قهرمانی برای آن تیم استفاده می‌کنند.

وی درباره قهرمانی در لیگ برتر با دو تیم مختلف و پدیده‌های فصل جاری، افزود: همواره صادقانه کار می‌کنم و شیوه‌ای که دارم منجر به کسب دو عنوان قهرمانی با دو تیم مختلف در لیگ برتر برای من شده است، لیگ پرفشاری بود؛ نیمه‌نهایی لیگ برتر نسبت به سال‌های اخیر بی‌نظیر بود. حدود هشت بازیکن در لیگ حضور داشتند که می‌توانند آینده والیبال ایران باشند و به فدراسیون توصیه می‌کنم بازیکنان را رصد کند و زیر نظر داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید امیر غفور دوباره به تیم‌ملی دعوت خواهد شد یا خیر و برنامه‌های شهداب برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، خاطرنشان کرد: اگر سرمربی تیم ملی باشم صددرصد غفور را به تیم‌ملی دعوت می‌کنم، اما به این سوال باید بهروز عطایی پاسخ دهد، اخلاق من را شناخته‌اید که فقط به بازی امروز فکر می‌کردم، اما ایده‌ای برای جام باشگاه‌های آسیا ندارم و تلاش می‌کنیم باقدرت در این مسابقات ظاهر شویم. امروز هم می‌دانستم به راحتی می‌توانیم حریف را مهار کنیم، اما پیش‌بینی می‌کردم بازی احساساتی شود و یک ست را به حریف بدهیم.

تندروان تصریح کرد: بهترین مربیان ایران مربی‌هایی هستند که در طول لیگ کار کرده‌اند؛ تمام مربیان ایران بهترین هستند که این لیگ را به‌وجود آوردند و تیم شهداب به نمایندگی آن‌ها کاپ قهرمانی را دریافت کرد، اما همه مربیان تلاش کردند که لیگ پویایی را در فصل جاری داشته باشیم.

کد خبر 646280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.