رفع خاموشی‌ خیابان‌های پرتردد شهر

شهردار ورامین با اشاره به نورافشانی آسمان بیش از ۲۰ نقطه شهر در شب میلاد امام زمان (عج‌) گفت: عملیات رفع خاموشی خیابان‌های پرتردد شهر در دست اجرا است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال درخواست کسبه و ساکنان خیابان‌های طالقانی، شهدا و ۱۵ خرداد از شهرداری ورامین مبنی بر رفع مشکل روشنایی این معابر پرتردد در طرح استقبال از بهار، عملیات رفع خاموشی این خیابان‌ها با جمع‌آوری پایه‌های قدیمی پرمصرف و نصب پروژکتورهای کم‌مصرف SMD و لوکس با نوردهی بالا آغاز شد و در دست اجرا است.

وی افزود: در طرح استقبال از بهار شهرداری ورامین، عملیات عمرانی بهسازی، پاک‌سازی و تعمیر پل‌ها، جداول و انهار در معابر اصلی و فرعی و سطح شهر و ناحیه دو حوزه خدمات شهری شهرداری ورامین آغاز شد.

شهردار ورامین با بیان اینکه عملیات ساخت و جایگزینی سطل‌های زباله، جدول‌کشی بعضی از کوچه‌ها، زیرگذرها و باجه‌ها به اتمام رسید، خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی معابر تا پایان سال ۱۴۰۱ در سطح شهر ادامه دارد و عملیات آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر مناطق مختلف از جمله معابر پرتردد و شلوغ شهر مانند کوچه شهید شهید شکری و خیابان شهید بهشتی و خیابان ۱۵ خرداد در حال اتمام است.

مؤمنی اضافه کرد: مدیریت شهری ورامین با برنامه مدون چهارساله و اهتمام کامل در نهضت آسفالت، لکه‌گیری معابر و مناطق شهر تلاش می‌کند تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر، با رفع مشکل آسفالت کوچه‌ها رضایتمندی شهروندان ورامین را فراهم کند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه نیمه شعبان با مشارکت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری ورامین و بنیاد مهدویت در مسجد جامع تاریخی ورامین گفت: در شب میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر (عج)، توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، آسمان بیش از ۲٠ نقطه شهر ورامین از جمله میدان‌ها و بعضی مساجد و حسینیه‌ها نورافشانی و شهر غرق در نور شد.

کد خبر 646279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.