پرسپولیس در فهرست نامزدهای محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی جهان + عکس

نشریه معروف مارکای اسپانیا فهرستی از باشگاه‌های فوتبال سرشناس در اقصی‌نقاط جهان رو منتشر کرده است که در این فهرست دو باشگاه پرسپولیس ایران و النصر عربستان از آسیا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه معتبر مارکا در یک نظرسنجی فهرستی از باشگاه‌های فوتبال سرشناس در اقصی‌نقاط جهان را منتشر کرده و به کاربران خود این فرصت را داده است که محبوب‌ترین و منفورترین تیم‌های خود را با امتیاز دادن به گزینه‌های موجود انتخاب کنند، در این فهرست نام تنها دو باشگاه از قاره آسیا دیده می‌شود که یکی از آن‌ها پرسپولیس است و دیگری هم النصر عربستان است.

پرسپولیس در فهرست نامزدهای محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی جهان + عکس

این اقدام نشریه «مارکا» سال‌های گذشته هم منتشر می‌شده است؛ لیست ۲۸ باشگاه پرطرفدار فوتبال دنیا از نقاط مختلف دنیا توسط مارکا منتشر شده است تا محبوب‌ترین باشگاه و منفورترینِ آن‌ها را با آرای کاربرانش شناسایی کند و باشگاه پرسپولیس در لیست نامزدهای پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال دنیا از سوی نشریه مارکا قرار بگیرد. این نظرسنجی امروز آغاز شد و در چند ساعت اولیه این نظرسنجی پرسپولیس بالاتر از الرجا مراکش، الاهلی مصر، النصر و پاری‌سن‌ژرمن در رده بیست‌وچهارم قرار دارد.

کد خبر 646278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • nasrin.jamshidni IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    1 0
    پرسپولیس عشق جهان است.perspolis