تراکتور و نساجی حاضر نیستند به مسجدسلیمان بروند!

باشگاه نساجی پس از پرتاب تیغ موکت‌بری از سوی تماشاگران نفت مسجد سلیمان به‌ درون زمین و به‌ سمت بازیکنان مدعی شد تا دو سال با این تیم در خانه‌اش بازی نمی‌کند و باشگاه تراکتور هم اعلام کرد برای تقابل با نفت مسجد سلیمان به این شهر نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، بیست‌ودومین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را برابر هم به‌انجام رساندند و سرانجام با کامبک دیدنی شاگردان حمید مطهری به تساوی پرگل دو بر دو رضایت دادند.

بیشتر از نتیجه این بازی، حاشیه‌ای عجیب تمام نگاه‌ها را به آن جلب کرد؛ در جریان بازی ناگهان یک تیغ موکت‌بُری از سوی هواداران نفت مسجدسلیمان به درون زمین و به سمت مهدی عبدی مدافع نساجی پرتاب شد، البته این تیغ موکت‌بُری از کنار صورت عبدی رد شد، اما احتمال داشت اتفاق ناگواری رخ بدهد.

در همین رابطه، اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم فوتبال نساجی اظهار کرد: به عنوان مدیر تیم نساجی باید بگویم شاید تا یکی دو سال آینده برای بازی با نفت به مسجد سلیمان نرویم، این حرف را به خاطر خودمان نمی‌گویم، به خاطر سلامت فوتبال چنین حرفی می‌زنم، قسمت باز تیغ بُرنده به دست من رسید و ممکن بود به سر بازیکنان خودشان بخورد.

علاوه بر باشگاه نساجی، باشگاه تراکتور که باید هفته آینده به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برود، در اطلاعیه‌ای به سازمان‌لیگ اعلام کرد با توجه به اتفاقات بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران، در صورت صحت گزارش‌های واصله از اتفاقات ورزشگاه بهنام محمدی، این تیم به مصاف نفت مسجد سلیمان نخواهد رفت.

کد خبر 646275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.