احداث ۲ سوله بحران در مناطق کمتر توسعه یافته شهر

شهردار قرچک با اشاره به احداث دو سوله بحران در مناطق کمتر توسعه یافته شهر، گفت: راه‌اندازی پایانه مسافربری شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

محسن خرمی‌شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شهرداری طی چند ماه اخیر، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری در آینه رسانه‌ها توانست موضوعات و مباحث ریز و درشتی را محقق کند، این مسیر ادامه‌دار خواهد بود و با گوشی شنوا از سوی رسانه مبنی بر انتقادات و پیشنهادات مسیر پیشرفت را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه به همت مدیریت شهری پردیس سینمایی در ضلع شرقی پارک جنگلی طی مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری رسید، افزود: نمایشگاه دائمی قرچک در قلب شهر احداث شده است و عموم شهروندان می‌توانند از این نمایشگاه استفاده کنند.

شهردار قرچک با اشاره به احداث دو سوله بحران در مناطق کمتر توسعه یافته شهر، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پایانه مسافربری شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ از دیگر برنامه‌های شهرداری قرچک است.

خرمی‌شریف با بیان اینکه خیابان حضرت مهدی (عج) سرانه فرهنگی و تفریحی ندارد، تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع از محل تفکیک و اختصاص سرانه‌های عمومی در اختیار شهرداری قرار گرفت، این مجموعه تفریحی ورزشی با پیشرفت ۳۰ درصدی تا پایان نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری قرچک ساخت بزرگترین آرامستان شهرستان‌های استان تهران است که در مساحتی به متراژ ۱۵۰ هکتار در دست اجرا است و امید می‌رود در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

شهردار قرچک افزود: ۲۳ دستگاه اتوبوس حمل‌ونقل عمومی خریداری شد به زودی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه خواهد شد.

کد خبر 646273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.