مدیران پرسپولیس به‌ دنبال افرایش ظرفیت تماشاگران برای تقابل با سپاهان

به‌ دنبال خریداری‌ شدن بلیت‌های جایگاه‌های مخصوص هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای جدال برابر سپاهان، مدیران سرخ‌پوشان پایتخت خواهان افزایش ظرفیت جایگاه برای تماشاگران خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان روز _شنبه بیستم اسفندماه_ در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی، حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی هفته را برابر هم به انجام خواهند رساند.

الکلاسیکوی فوتبال ایران که برای سومین‌بار در فصل جاری برگزار می‌شود همانند دیداری که در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی میان دو تیم انجام شد، حضور تماشاگران را به‌خود می‌بیند و به طور قطع تأثیر فراوانی روی کیفیت و جذابیت بازی خواهد گذاشت و قانون ۹۰ (پرسپولیس) به ۱۰ (سپاهان) اجرایی خواهد شد.

قیمت بلیت این بازی حساس برای سکوهای روبه‌روی جایگاه ۱۵۰ هزار تومان، پشت دروازه ۵۰ هزار تومان و جایگاه VIP نیز ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، البته تمام بلیت‌های جایگاه روبه‌روی نیمکت، طبقه اول‌شمالی و بلیت‌های جایگاه شرقی ورزشگاه آزادی توسط تماشاگران پرسپولیس خریداری شده، تنها بلیت‌های تیم مهمان در سایت موجود است و بلیت‌های هواداران پرسپولیس به اتمام رسید.

مدیران پرسپولیس به‌ دنبال افرایش ظرفیت تماشاگران برای تقابل با سپاهان

با وجود این شرایط هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار هستند مدیران باشگاه هرچه سریع‌تر ظرفیت جدیدی برای هواداران پرسپولیس در نظر بگیرند و در صورت تمام شدن بلیت‌های طبقه اول، خرید بلیت‌های طبقه دوم را نیز امکان‌پذیر کنند. این درخواست از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس تحت پیگیری قرار گرفته است و خواهان عملی‌شدن آن هستند تا ورزشگاه مانند بازی دو تیم در جام‌حذفی پر از تماشاگر شود.

کد خبر 646246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.