ویتنام ۱ _ ایران ۳ / جوانان ایرانی در جمع هشت تیم برتر قاره‌کهن

تیم‌ملی جوانان کشورمان با پیروزی سه بر یک مقابل ویتنام به‌عنوان صدرنشین مرحله‌گروهی به‌ مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتبال جوانان (زیر ۲۰سال) ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ تیم‌ملی فوتبال جوانان ایران در ورزشگاه استقلال شهر فراغه ازبکستان از ساعت ۱۳:۳۰ به‌وقت تهران در آخرین بازی مرحله‌گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال جوانان (زیر ۲۰ سال) آسیا به‌مصاف ویتنام رفت و با پیروزی قاطعانه ۳ بر یک مقابل حریف مدعی خود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کرد.

تیم‌ملی جوانان کشورمان در بازی امروز با ترکیب ادیب زارعی، میلاد کر، محمدامین حزباوی، امین پیلعلی، مرصاد سیفی، علیرضا عنایت‌زاده، مجتبی فخریان، علیرضا صفری، دنیال ایری، سعید سحرخیزان و حسین حاجی‌زاده وارد زمین شد و برای ویتنام نیز سونگ لام، ویتل، ها نوی، سونگ لام، فون هین، ویتل، بینح دونگ، کوانک نام و ویتل بازیکنان ابتدایی بودند که در برابر ایران قرار گرفتند.

عبدالله جمالی از کویت داور وسط این بازی بود، ناصر سالم امبوسیدی از عمان به‌عنوان کمک‌داور اول و وافو کارائف از تاجیکستان به‌عنوان کمک‌داور دوم عبدالله جمالی را در امر قضاوت یاری کردند.

در این بازی حساس و تعیین‌کننده، گل اول را محمدامین حزباوی در دقیقه ۳۶ نیمه‌اول برای ایران به‌ثمر رساند و شاگردان عبدالصمد مرفاوی با پیروزی به رختکن رفتند؛ دقیقه ۵۶ خوات‌وان خانگ توانست گل تساوی‌بخش ویتنام را بزند و کار برای ایران سخت شد. اما بچه‌های ایرانی به‌خودشان آمدند و دقیقه ۷۵ سعید سحرخیزان گل دوم ایران را وارد دروازه ویتنام کرد.

بازی تا ثانیه‌های پایانی با همین نتیجه پیش می‌رفت اما شاگردان مرفاوی برای تثبیت این پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی گل سوم را در دقیقه ۴+۹۰ توسط محمدجواد حسین‌نژاد به تود دروازه ویتنام چسباند تا تیم‌ملی جوانان ایران با دو پیروزی، یک شکست و شش‌امتیاز، بالاتر از استرالیا و ویتنام به‌عنوان صدرنشین به مرحله حذفی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا صعود کند.

لیست پایانی دیدار ایران - ویتنام:

ویتنام ۱ _ ایران ۳ / جوانان ایرانی در جمع هشت تیم برتر قاره‌کهن

کد خبر 646239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.