جانبازان تجلی عشق به میهن اسلامی هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: جانبازان تجلی عشق به میهن اسلامی و ایثار و فداکاری در راه مردم هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی در دیدار با سرهنگ بهرام امینی‌جزی از جانبازان ارتشی دفاع مقدس، با اشاره به نقش سازنده شهید صیادشیرازی در وحدت سپاه و ارتش اظهار کرد: در روزهای سخت جنگ تحمیلی، دشمنان درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین ارتش و سپاه بودند که خوشبختانه این مسئله با تدبیر بزرگانی، چون شهید صیادشیرازی مرتفع شد و وحدت نیروهای مسلح ایران، به شکست دشمنان انجامید.

وی از جانبازان به عنوان یادگارهای ارزشمند دفاع مقدس یاد کرد و افزود: جانبازان حرف‌ها و خاطرات زیادی در سینه دارند که باید از این خاطرات ارزشمند به جهت عمق بخشیدن به تاریخ شفاهی دفاع مقدس به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر مشارکت خانواده و به ویژه فرزندان و نوه‌های جانبازان در جمع‌آوری خاطرات آن‌ها، تصریح کرد: فرزندان و نوه‌های جانبازان امروزه به راحتی می‌توانند با گوشی‌های هوشمند خاطرات جانبازان را جمع‌آوری کنند و از این خاطرات جهت خلق کتاب و یا تولید فیلم بهره گیرند.

سردار اسلامی با تاکید بر حمایت از آثار تولیدی فرزندان جانبازان، خاطرنشان کرد: فرزندان و نوه‌های جانبازان یک مسئولیت تاریخی در برابر ثبت و انتشار خاطرات جانبازان دارند و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز نیز از آثار تولیدی آن‌ها حمایت به عمل خواهد آورد.

کد خبر 646221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.