شهر گردشگری کودک، برندی برای همدان است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: طرح شهر گردشگری کودک، برندی برای همدان است و می‌توان از تجربیات باغ کتاب تهران برای توسعه این طرح استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید بادامی‌نجات امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه‌_ در دیدار با مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد تهران اظهار کرد: گردشگری محور اصلی شهر و استان همدان محسوب می‌شود و با توجه به ظرفیت‌ها و پیشینه تاریخی همدان، ظرفیت‌های گردشگری خوبی در این استان وجود دارد.

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از شهرهای موفق در این حوزه افزود: به منظور بهره‌گیری از تجربیات و موفقیت‌های شهرهای موفق در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری لازم است از این شهرها الگوبرداری کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در حوزه گردشگری و فرهنگی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تهران در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است که می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

بادامی‌نجات تصریح کرد: ایام نوروز نزدیک است و می‌توانیم با همکاری یکدیگر از ظرفیت ستاد نوروزی همدان و تهران برای جذب گردشگر استفاده کنیم، در همدان سه نقطه گردشگری شاخص وجود دارد که می‌توان با بهره‌گیری و برنامه‌ریزی هدفمند از این ظرفیت‌ها صنعت گردشگری همدان را رونق بخشید.

وی مجموعه تفریحی تپه عباس‌آباد را یکی از ظرفیت‌های خوب گردشگری دانست و گفت: شهرداری همدان در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، زمین دو پارک فرامنطقه‌ای را تحویل گرفته است و می‌توان از تجربیات موفق مجموعه عباس‌آباد تهران در این دو پارک الگوبرداری کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه این شهر به عنوان پایلوت گردشگری کودک معرفی شده است، گفت: طرح شهر گردشگری کودک برندی برای همدان است و می‌توان از تجربیات باغ کتاب تهران برای ایجاد و توسعه این طرح در همدان استفاده کرد.

کد خبر 646180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.