تلاش پلیس راهور برای داشتن ترافیک روان و بدون حادثه در نیمه شعبان

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را می‌کند تا در روز نیمه شعبان در معابر شهری و جاده‌ای منتهی به شهر قم یک ترافیک روان، بدون حادثه و تصادف را برای زائران رقم بزند.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ سیدکمال هادیان‌فر با اشاره به محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیکی نیمه شعبان در شهر مقدس قم و مسجد جمکران، اظهار کرد: پلیس راهور تمام تلاش خود را می‌کند تا در روز نیمه شعبان در معابر شهری و جاده‌ای منتهی به این شهر مقدس یک ترافیک روان، بدون حادثه و تصادف را برای زائران رقم بزند.

وی درباره همکاری‌های لازمی که بین پلیس راهور و ارگان‌های مربوطه در حوزه ترافیک شهر قم به وجود آمده است، افزود: پیش‌بینی این است که در روز ولادت حضرت مهدی (عج) در شهر قم، میزبان دو میلیون و ۵۰۰ هزار زائر از شهرهای مختلف به این مکان مقدس باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه لزوم اسکورت کاروان‌های حامل زائرانی که با وسایل نقلیه عمومی از شهرهایی مانند تهران، اصفهان و استان مرکزی وارد شهر قم می‌شوند، گفت: در محدود حرم حضرت معصومه (ص) و مسجد جمکران تمهیدات ترافیکی برای استفاده از پارکینگ‌های عمومی، محل اسکان مسافران و شرایط روان‌سازی ترافیک پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: آنچه برای پلیس راهور از اهمیت بالایی برخوردار است، رسیدن زائران به شهرهای خود با سلامت کامل است.

هادیان‌فر افزود: امیدوارم امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد همکاری خوبی بین مردم و پلیس راهور باشیم تا بتوانیم با یک مدیریت صحیح در این مراسم باشکوه مذهبی، شاهد یک ترافیک روان در تمام معابر درون‌شهری و برون‌شهری شهر قم و مسجد مقدس جمکران باشیم.

کد خبر 646109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.