همیاران پلیس به یاری راهور می‌آیند

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ترافیک پایان سال همچنین ترافیک حاصل از ورود گردشگران نوروزی، همیاران پلیس با نظارت مستقیم پلیس راهور از طریق دوربین‌های نظارتی با تذکر به خاطیان پارک‌های غیرمجاز و دوبل، به روان‌سازی ترافیک کمک می‌کنند.

به گزارش ایمنا، حمید آقایی با اشاره به ترافیک پایانی سال و ایام نوروز اظهار کرد: هرسال در ماه پایانی سال شاهد ترافیک حاصل از تردد شهروندان به منظور خرید شب عید هستیم، البته امسال به دلیل تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان با ورود گردشگران به شهر با ترافیک پیش از موعد همراه هستیم.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با پلیس راهور و آموزش عوامل شهرداری، همیاران پلیس با لباس‌های متحدالشکل به همراه تجهیزات به خیابان‌های مرکز شهر، مراکز تجاری و توریستی آمده‌اند و به‌صورت راهنما، به منظور برطرف کردن گره‌ها و گلوگاه‌های ترافیکی باعث تسهیل در ترافیک می‌شوند.

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: این همیاران با تذکر به خاطیان پارک‌های غیرمجاز و پارک‌های دوبل، از ایجاد ترافیک حاصل از آن جلوگیری به‌عمل می‌آورند.

وی با اشاره به ضمانت اجرایی همیاران پلیس تصریح کرد: با توجه به کنترل سریع تذکرات همیاران، به منظور رفع نواقص رانندگی در شهر، دوربین‌های نظارتی این محدوده‌ها فعال و توسط پلیس راهور کنترل می‌شود و اعمال قانون متخلفان را در پی خواهد داشت.

آقایی خاطرنشان کرد: فعالیت همیاران پلیس از چهاردهم اسفند به‌طور رسمی آغاز شده است و در پیک ترافیک عصر از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ انجام می‌گیرد که در این راستا از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود با همیاران پلیس راهور همکاری داشته باشند.

کد خبر 646099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.