گرانی مصالح برای شهرداری قابل تحمل نیست

شهردار زرند گفت: گرانی‌های اخیر برای شهروندان و شهرداری کمرشکن است و تصمیم‌گیری درباره انجام پروژه‌های عمرانی بلندمدت را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ در صدوچهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به گرانی مصالح ساختمانی مورد نیاز شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: گرانی‌های اخیر برای شهروندان و شهرداری کمرشکن است و تصمیم‌گیری شهرداری در انجام پروژه‌های بلندمدت را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

وی حل مشکلات ورزش شهر و باشگاه شهرداری را نیازمند هم‌اندیشی مدیریت شهرستان دانست و افزود: زیرساخت‌های متعلق به شهرداری و متناسب با حوزه ورزش باید در اختیار باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گیرد تا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و باشگاه شهرداری مشکلات حل شود.

شهردار زرند با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری زرند خاطرنشان کرد: همزمان با فرارسیدن بهار ۱۴۰۲ با هدف ارتقای سطح کیفی و بهبود و تغییر سیمای بصری شهر، کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل بهار در بلوارها، میدان‌ها و پارک‌های سطح شهر آغاز شده است.

ضیاءالدینی از کاشت بیش از ۱۲ هزار اصله درخت و درختچه‌های مقاوم و سازگار با آب و هوای شهر زرند از جمله زیتون تلخ، زبان‌گنجشک، سرو شیراز، توت کاکوزا، کاج توپی، بربریس و نخل زینتی در هفته درختکاری خبر داد و تصریح کرد: فضاهای سبز، بوستان‌ها و کمربندهای سبز شهری بلوار تختی، شهید سلیمانی، شهدای اکبرآباد، ورودی شهر، کمربند سبز بلوار پارسیان، خیابان هدایت و معابر اصلی و فرعی زیر کشت درخت خواهد رفت.

وی اضافه کرد: کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری می‌تواند به کاهش آلودگی، لطافت بیشتر هوا، زیباسازی منظر شهر و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان کمک کند.

احداث کارخانه آسفالت اقدامی ارزشمند در تاریخ شهرداری زرند

حاج عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: احداث کارخانه آسفالت اقدامی ارزشمند و بی‌سابقه در تاریخ شهرداری است و امید می‌رود با این اقدام مشکل آسفالت معابر شهر رفع شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر بازوی قدرتمند شهرداری است، گفت: برگزاری جلسات منظم و کاربردی در حل مشکلات شهروندان و برنامه‌ریزی شهرداری برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری مؤثر و راهگشا است.

کد خبر 646063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.