شورای نگهبان در بررسی مصوبات بر حفاظت از محیط زیست توجه خواهد داشت+عکس

سخنگوی شورای نگهبان در تبیین اصل قانون اساسی مورد تاکید رهبر انقلاب، نوشت: شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس بر اصل حفاظت از محیط زیست توجه داشته و خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان روز سه شنبه در توییتر نوشت: اصل ۵۰ قانون اساسی همان اصل برجسته‌ای است که امروز مورد اشاره مقام معظم رهبری قرار گرفت. اصلی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانسته و هر فعالیت منجر به آلودگی یا تخریب غیرقابل جبران آن را ممنوع کرده است. و

وی تاکید کرد: شورای نگهبان در بررسی مصوبات مجلس بر این اصل توجه داشته و خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز درختکاری پیش از ظهر امروز در محوطه دفتر رهبری سه اصله نهال کاشتند.

رهبر انقلاب اسلامی پس از کاشت نهال‌ها در سخنانی درباره علت کاشت سه نهال به شعار امسالِ روز درختکاری با عنوان «هر ایرانی سه نهال»، اشاره کردند و گفتند: اگر بر اساس شعار انتخاب شده، هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال، از سال ۱۴۰۲ و در طول چهار سال محقق خواهد شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصریح به حفظ محیط زیست را یکی از امتیازات برجسته قانون اساسی کشور برشمردند و تاکید کردند: هیچکس نباید این قانون را نقض کند.

شورای نگهبان در بررسی مصوبات بر حفاظت از محیط زیست توجه خواهد داشت+عکس

کد خبر 646045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.