توضیح باشگاه نساجی درخصوص حواشی یک پست تلگرامی: قمه نبود، کاتر بود!+عکس

باشگاه نساجی با انتشار تصویر یک کاتر مدعی شد هواداران نفت مسجدسلیمان این تیغ موکت‌بری را به سمت بازیکن خود پرتاب کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، بازی تیم‌های نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان در هفته ۲۲ لیگ برتر با تساوی دو دو به پایان رسید تا شاگردان عنایتی و مطهری امتیازات را تقسیم کنند.

پس از این بازی اما جنجال‌هایی پیرامون پرتاب اشیا از سوی هواداران نفت در ورزشگاه بهنام محمدی به سمت بازیکنان نساجی مطرح شد و حمید مطهری در توضیحاتش در نشست خبری مدعی شد این اقدام ممکن بود به تعطیلی فوتبال ایران کشیده شود.

باشگاه نساجی نیز با انتشار تصویری از یک چاقوی بزرگ در کانال رسمی خود این موضوع را رسانه‌ای کرد.

1829375

پس از این اتفاق، باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتشار یک اسکرین‌شات فاش کرد که تصویر منتشر شده در کانال نساجی، تصویر گوگل شده چاقو است!

1829373

در ادامه این ماجرا، باشگاه نساجی با انتشار یک توضیح دیگر تصویری از یک کاتر را منتشر و اعلام کرد این تیغ موکت بری به سمت بازیکنان تیمشان پرتاب شده است. آن‌ها همچنین در توضیح نوشتند:

در خبر اقدام شنیع، ارعاب‌انگیز و دون شأن ورزش در خصوص پرتاب سلاح سرد به سوی بازیکن نساجی در میان زمین چمن و در حین بازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، تصویر خبر تزئینی بوده و تصویر اصلی سلاح سرد، تیغ موکت‌بری است که در این مطلب مشاهده می‌کنید.

1829374

کد خبر 646036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.