از میان ساختمان‌های قوه‌قضائیه در استان‌ها جایی بدتر از اصفهان ندیدم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، ساختمان کنونی دادگستری اصفهان را شایسته مردم اصفهان ندانست و گفت: به استان‌های مختلف ایران سفر کرده‌ام اما از میان ساختمان‌های قوه قضاییه شامل دادگستری، دادستانی و قسمت‌های دیگر مانند پزشکی قانونی در استان‌های دیگر جایی بدتر از اصفهان ندیدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه امروز - دوشنبه، پانزدهم اسفندماه - در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: در ایام ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) قرار داریم و بزرگترین افتخار همه ما این است که از تابعین ائمه و شیعه هستیم، باید توجه کرد که ارزش ولایت بسیار زیاد و اعتقاد به ائمه ادعای سنگینی است.

وی محور کار و ارزش‌ها در هر مقام و جایگاهی را اطاعت از خدا دانست و افزود: اکثر مسئولان استانی، همدل و همفکر هستند و تلاش می‌کنند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند اما یکی از موارد قابل ذکر این است که به استان‌های مختلف ایران سفر کرده‌ام اما از میان ساختمان‌های قوه قضائیه شامل دادگستری، دادستانی و قسمت‌های دیگر مانند پزشکی قانونی در استان‌های دیگر جایی بدتر از اصفهان ندیدم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه وجود این ساختمان‌ها شایسته مردم اصفهان نیست، گفت: می‌دانیم دلسوز هستید اما در عین حال لازم است قدمی برداشته شود که مردم نیز در رفاه باشند در کنار تلاش برای حل مسائل آب و غیره باید برای حل این مسأله نیز حرکتی انجام شود و ساختمان دادگستری در مکانی قرار گیرد که جای رفت و آمد مردم مناسب و در خور قوه قضائیه جمهوری اسلامی باشد.

وی همچنین با اشاره به لزوم حمایت از قضات خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر قاضی‌ها بسیار مورد احترام هستند اما در کشور ما گاهی بیان ایرادات دستگاه قضا، عظمت این قشر که فیصله دهنده به دعاوی مردم و فصل‌الختام هستند، تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد قضات را قشر قابل احترام جامعه خواند و ادامه داد: در صورتی که چند نفر تخلفی کردند لزومی ندارد تنبیه آنها اعلام شود زیرا اگر یک نفر متخلف معرفی شود مردم چنین باوری نسبت به همه پیدا می‌کنند.

کد خبر 646012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.