از فصل آینده با استقلال بازی نمی‌کنیم!

باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از شکست دو بر یک امروز مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، بیانیه‌ای همراه با نارضایتی از فدراسیون فوتبال صادر و تهدید کرد اگر این شرایط ادامه پیدا کند از فصل آینده با استقلال بازی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز _دوشنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی به‌مصاف یکدیگر رفتند و تیم فوتبال استقلال موفق شد با کسب پنالتی پر حرف‌وحدیث و لحظه‌آخری برابر گل‌گهر کامبک بزند و ۲ بر یک به پیروزی مهمی دست پیدا کرد.

دقیقه ۶+۹۰ بود که مهاجم تیم فوتبال استقلال در محوطه‌جریمه در شرایطی‌که درصدد عبور از دو مدافع گل‌گهر بود نقش‌بر زمین شد و موعود بنیادی‌فر نقطه‌پنالتی را به‌سود میزبان نشان داد. تصمیمی بحث‌برانگیز که اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر را نیز به‌دنبال داشت و از همین‌رو بازی برای دقایقی متوقف شد و پس از چند دقیقه جنجالی و عجیب، کوین یامگا پشت ضربه‌پنالتی قرار گرفت و با خونسردی دروازه اکبرمنادی را باز کرد تا استقلال دقیقاً به‌مانند بازی رفت مقابل گل‌گهر با پنالتی ثانیه‌های پایانی به پیروزی بزرگی دست پیدا کند.

باشگاه گل‌گهر نیز پس از پایان بازی و اتفاقات جنجالی که در آن رخ داد و با پنالتی مشکوک استقلالی‌ها خاتمه یافت بیانیه‌ای را صادر کرد که به‌شرح زیر است:

" به خودتان شک کنید!
واقعاً همه ارکان فدراسیون و سازمان‌لیگ و داوری از بالا تا پائین متوجه آنچه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟
در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال شش‌پنالتی بحث‌برانگیز به‌ضرر گل‌گهر گرفته شده و یک بازی هم با رای کمیته‌انضباطی در عین بی‌عدالتی به‌ضرر گل‌گهر اعلام شده است.
اگر قاعده بازی این است بنابراین ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی‌های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند؛ آن‌هم هربار با یک اتفاق مشابه.
بس کنید…"

کد خبر 646010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.