نظر کارشناس داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و گل گهر سیرجان

به اذعان نوذر رودنیل کارشناس‌داوری، موعود بنیادی‌فر به اشتباه در بازی امروز استقلال و گل‌گهر به‌سود آبی‌های پایتخت پنالتی گرفته و هیچ برخوردی بین مهاجم و مدافعان گل‌گهر وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۶:۴۵ امروز _دوشنبه پانزدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی به‌مصاف یکدیگر رفتند و تیم فوتبال استقلال موفق شد با کسب پنالتی پر حرف‌وحدیث و لحظه‌آخری برابر گل‌گهر کامبک بزند و ۲ بر یک به پیروزی مهمی دست پیدا کرد.

دقیقه ۶+۹۰ بود که مهاجم تیم فوتبال استقلال در محوطه‌جریمه در شرایطی‌که درصدد عبور از دو مدافع گل‌گهر بود نقش‌بر زمین شد و موعود بنیادی‌فر نقطه‌پنالتی را به‌سود میزبان نشان داد. تصمیمی بحث‌برانگیز که اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر را نیز به‌دنبال داشت و از همین‌رو بازی برای دقایقی متوقف شد.

در نهایت کوین یامگا پشت ضربه‌پنالتی قرار گرفت و با خونسردی دروازه اکبرمنادی را باز کرد تا استقلال دقیقاً به‌مانند بازی رفت مقابل گل‌گهر با پنالتی ثانیه‌های پایانی به پیروزی دست پیدا کند.

اما نوذر رودنیل کارشناس‌داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص این پنالتی مشکوک و جنجالی اظهار کرد: زمانی‌که یک‌بازیکن به‌دنبال عبور از بین دو مدافع است قطعاً می‌خواهد فضایی برای خودش باز کند که این باعث می‌شود هم مهاجم و هم مدافعان زمین بخورند.

وی افزود: آقای بنیادی‌فر کاملاً در این صحنه تصمیم اشتباهی گرفت و به اشتباه نقطه‌پنالتی را به‌سود استقلال نشان داد چرا که هیچ خطایی از جانب مدافعان گل‌گهر رخ نداد و فقط تمارض مهاجم در این برخورد وجود داشت. ضمن اینکه به‌جای ۵ دقیقه وقت‌اضافه باید ۷ دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم اعلام می‌شد.

کد خبر 645997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 4
    در جلوی چشم میلیونها نفر روز روشن حق را ناحق کردند! تا چه زمانی باید شاهد این نامردها بود؟ چرا با قاطعیت به این اشتباهات که قطعا ریشه در جایی دیگر دارند برخورد نمیشود ؟!
  • سجاد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
    0 0
    من یک سپاهانی هستم اما باید بگم حق گل گهر خورده شد
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
    0 0
    استقلال می باخترولی حق گل گهر خوردهشد