عصارزادگان با قاطعیت آرا رئیس هیئت جودو استان اصفهان شد

حمید عصارزادگان با کسب ۲۰ رای، با قاطعیت به عنوان رییس هیات جودوی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه پانزدهم اسفندماه_ مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان اصفهان با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون بسکتبال، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع از ساعت ۱۶ در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد.

این مجمع با تک کاندیدایی حمید عصارزادگان و ۲۰ رأی مأخوذه پیگیری شد که در پایان عصارزادگان با کسب هر ۲۰ رأی با قاطعیت به عنوان رئیس هیأت جودوی استان اصفهان انتخاب شد. در ادامه انتخابات اعضای هیئت رئیسه برگزار شد.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو ایران با اشاره به روزهای پایایی حضورش در فدراسیون اظهار کرد: در این چهار سال می‌توانم بگویم حتی بیشتر از سال‌های ورزشکاری تلاش کردم و مورد محبت و آزارهای زیادی قرار گرفتم چه بسا این آزارها از داخل کشور بیشتر از خارج کشور بود.

وی ادامه داد: در ماه‌های گذشته رهبر انقلاب اسلامی در جلسه‌ای جملاتی در مورد جودوی کشور بیان فرمودند که تمام خستگی این سال‌ها را از بین برد و باعث شد به خودم افتخار کنم که تلاش‌هایم به ثمر نشسته و در برابر ایشان سرفراز هستم. در این مدت سعی ما بر این بود که با کشورهای همسایه تفاهم‌نامه‌هایی امضا کرده و در کمپ‌های تمرینی آنان حضور پیدا کنیم تا ورزشکاران ما در شرایط مسابقات قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون جودو ایران در ادامه با اشاره به هیئت جودوی استان اصفهان، گفت: استان اصفهان یکی از بازوهای توان‌مند ما در چهار سال گذشته بود و میزبانی‌های شایانی را انجام داد که نتیجه همدلی و اتحاد ورزشکاران و هیئت استان است.

کد خبر 645979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.