لزوم وحدت نظر در بین مسئولان استان در جهت رفع مشکلات

رئیس قوه قضائیه گفت: به نظر من اگر تمام مسئولان استانی به‌طور واحد به نتیجه برسند و از مرکز درخواست کنند، مشکلات حل می‌شود اما در بیشتر وقت‌ها این اتفاق رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز_دوشنبه ۱۵ اسفندماه_ در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: همه مسئولان حاضر در جلسه از مشکلات استان مطلع هستید و موضوعات مختلفی مطرح شد، باید دید که آیا مسئولان حاضر خودشان نمی‌توانند مشکلات را حل کنند و حتماً مرکز باید دخالت کند تا مشکلات برطرف شود؟

وی افزود: سوالی مطرح می‌کنم که آیا بخش‌های مختلف استان برای حل مشکلات بخش‌های مختلف استان با یکدیگر هماهنگ هستند و سازمان‌ها و دستگاه‌های استان خود با یکدیگر اختلاف نظر ندارند در این استان دور یکدیگر جمع شدید که برای مثال مشکل مصرف مازوت را حل کنید و مشکل برطرف نشده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: به نظر من اگر تمام مسئولان استانی به‌طور واحد به نتیجه برسند و از مرکز درخواست کنند، مشکلات حل می‌شود اما در بیشتر وقت‌ها این اتفاق رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به وجود اختلاف‌نظر در دستگاه‌های استان‌ها، تصریح کرد: اگر امری وجود دارد که به نظر شما ترک فعل است و نیاز به تعقیب قضائی دارد، باید نسبت به آن اقدام کنید و آن را پیگیری کنید تا خود نیز دچار ترک فعل نشوید.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: گزارش دقیق‌تری از پرونده‌هایی که مطرح کردید به ما ارائه دهید تا با عنایت بیشتری پیگیری شود و مردم نگویند از قوه قضائیه به اصفهان آمدند و کاری انجام ندادند.

وی در خصوص مباحث زیست‌محیطی، گفت: ما درباره مباحث محیط زیستی چند مدل گزارش و درخواست دریافت می‌کنیم؛ مسئله آب بسیار مهم است و امید است که بارش‌ها ادامه داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: مهم‌تر از آب، مسئله خاک است و نمی‌توان مشکلات آن را جبران کرد و فرونشست زمین و آب را باید جدی بگیریم، درخواست می‌کنیم که اگر راه‌حلی برای مشکلات آب و فرونشست دارید، به ما ارائه کنید.

کد خبر 645978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.