شرکت بیش از ۸۰۰ آموزشگاه در اجرای طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک از استان اصفهان آغاز می‌شود و گام بزرگی در ایجاد نظم و آرامش برای کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _پانزدهم اسفندماه_ در همایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک استان اصفهان، اظهار کرد: آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تاکنون با تعامل مطلوب و دوسویه خود توانسته‌اند گام‌های مهمی در کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای بردارند.

وی با اشاره به ای‌که امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های بی‌وقفه نیروی انتظامی است، افزود: امنیت و سلامت دو نعمت فراموش شده هستند که تا زمان از دست رفتن آن‌ها، متوجه ارزش و جایگاه آن نیستیم و بابت حفظ این امنیت از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اظهار امیدواری که همایش بانوان فرهنگ‌یار ترافیک موجب کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای در ایام نوروز شود و گفت: تردیدی نیست که چنین اتفاقی با همراهی بانوان و دانش‌آموزان عملیاتی و امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: گاهی به اشتباه گفته می‌شود نیمی از جمعیت بانوان هستند، در صورتی که باید گفت بیش از نیمی از مردم تأثیرگذار در جامعه بانوان هستند. نمی‌توان جامعه را بدون حضور مؤثر بانوان تصور کرد و این ناشی از نقش پررنگ آن‌ها در مسائل اجتماعی و فرهنگی است.

مدینه با اشاره به اینکه در گذشته نیز طرح‌های موفقی همچون همیار پلیس در آموزش و پرورش اجرا شده است، افزود: این طرح تأثیر زیادی در کاهش تصادفات و سوانح داشت و امیدواریم طرح بانوان فرهنگ‌یار نیز بازخورد و تأثیر مشابهی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش پررنگ معلمان در جامعه، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۰۰ آموزشگاه در این طرح قرار گرفته‌اند و تعداد آن‌ها در حال افزایش است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امیدواریم خروجی این طرح آرامش و شادی و نشاط بیشتر برای تمامی مردم در ایام نوروز باشد و اگر بتوانیم در کاهش یک تصادف هم مؤثر باشیم کاری بسیار بزرگ و حیات‌بخش است.

وی اصفهان را پیشتاز اجرای کارهای بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک از استان اصفهان آغاز می‌شود و گام بزرگی در ایجاد نظم و آرامش برای کشور خواهد بود.

کد خبر 645968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.