احداث ۲۴ سرویس بهداشتی در سطح شهر

شهردار زرند با اشاره به احداث بیش از ۲۴ سرویس بهداشتی در سال جاری گفت: بلوار تختی با مساحت بیش از ۳۰ هزار مترمربع طی یک هفته بهسازی و آسفالت خواهد شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات لوله‌کشی، کاشی‌کاری و اجرای نمای سفال سرویس‌های بهداشتی بوستان ۷ تیر اظهار کرد: بیشتر از ۲۴ سرویس بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح شهر احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است که می‌توان به احداث سرویس‌های بهداشتی بوستان مسافر اکبرآباد، ترمینال و بوستان فجر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روشنایی بوستان‌های محله‌ای به صورت ویژه انجام خواهد شد، افزود: بخش قابل توجهی از لوازم و تجهیزات روشنایی این بوستان‌ها تأمین و به زودی نصب پایه‌های روشنایی آنها آغاز خواهد شد.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تأمین امنیت و آرامش شهروندان و خانواده‌ها جهت استفاده از بوستان‌ها و تأمین روشنایی لازم در شب از اهداف اجرای این طرح است.

ضیاءالدینی از اجرای لوله‌گذاری و نصب فونداسیون‌های پایه‌های روشنایی بوستان شهرک ولی‌عصر (عج) و بوستان کهن خبر داد و اضافه کرد: این دو بوستان با ۵۰ پایه روشنایی به‌زودی روشن خواهد شد.

وی از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت بلوار تختی خبر داد و تصریح کرد: نامناسب بودن خیابان‌ها و معابر اصلی یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان زرندی است و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها و معابر این شهر جهت تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه به صورت ضربتی اجرا می‌شود.

شهردار زرند گفت: پروژه ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر دارای آسفالت فرسوده و کوچه‌های بدون آسفالت در دستور کار شهرداری قرار دارد و امید است سال ۱۴۰۲ با راه‌اندازی کارخانه آسفالت این معابر ساماندهی شود.

ضیاءالدینی از آسفالت بلوار شهید سیدمحمد حجازی طی چند روز آینده خبر داد و افزود: بلوار تختی با مساحت بیش از ۳۰ هزار مترمربع طی یک هفته بهسازی و روکش آسفالت خواهد شد و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها شاهد رضایتمندی شهروندان باشیم.

کد خبر 645897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.