نتایج پروژه‌های عمرانی اردبیل به شورای شهر اعلام شود

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نتایج مطالعات بعضی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری این شهر باید در سال جاری به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب فتحی امروز _دوشنبه پانزدهم اسفند_ در جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۲ امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل با بیان اینکه در بودجه سال جاری برای مطالعات بسیاری از پروژه‌های زیربنایی و عمرانی بودجه مصوب کردیم که باید آثار و نتایج این مطالعات مشخص شود، اظهار کرد: نتایج مطالعات بعضی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری باید در سال جاری به شورا ارائه شود.

وی افزود: نتیجه مطالعات انجام شده درباره توسعه شهری باید به شورا ارائه شود تا بتواند نسبت به این نتایج برای مطالعات سال آینده بودجه مصوب کند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شهرداری برای ساماندهی رودخانه بالیخلی‌چای از سمت زرناس اقدامات مؤثری انجام داده و عملیات عمرانی آن آغاز شده است که با تلاش شورا و شهرداری این پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی مشخص شود

بهروز اسکندرپور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی مشخص شود، افزود: شهرداری باید برای اتمام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر زمان‌بندی مشخص داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه فصل کاری عملیات عمرانی در شهر فقط شش‌ماه است و به‌طور کامل باید زمان‌بندی پروژه‌ها برای شش‌ماه تعریف شود، اضافه کرد: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر اردبیل بر ساماندهی وضعیت نامناسب بالیخلی‌چای تاکید داشتیم و انتظار داریم این پروژه با بودجه‌ای که مصوب می‌کنیم، سال آینده به اتمام برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جلسات بررسی بودجه با حضور مدیران مناطق و سازمان‌ها این است که تمام مدیران از اعتبارات ردیف‌های بودجه اطلاع داشته باشد، البته از شهردار اردبیل درخواست می‌کنم اعضای شورای اسلامی شهر را از تمام پروژه‌ها به‌همراه پیوست پروژه‌ها مطلع کند.

کد خبر 645840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.